Solˇlicitud d'admissiķ al māster

Abans d'iniciar la sol·licitud en línia comproveu els requisits d'accés, la documentació per a l'admissió que haureu d'escanejar i el calendari d'admissió.

La preinscripció només quedarà registrada, si s’ha realitzat el pagament de la taxa amb targeta bancària i s'ha adjuntat tota la documentació obligatòria.

PASSOS A SEGUIR:

1. Accediu a l'aplicació de la sol·licitud en línia i seleccioneu el màster que us interessa.

Per accedir a l'aplicació necessiteu un número d'identificació universitària (NIU) i una contrasenya. Per obtenir-los:

• Si no sou estudiant de la UAB, introduïu les vostres dades identificatives per registrar-vos.
  • Si ja sou o heu estat estudiant de la UAB, teniu assignat un número d'identificació universitari (NIU) i recordeu la contrasenya,  accediu directament a la sol·licitud.
  • Si ja sou o heu estat estudiant de la UAB però no recordeu el número d'identificació universitari (NIU) i/o no recordeu la teva contrasenya, torneu a introduir totes les dades identificatives per tal de recuperar-los.

2. Introduïu les dades personals i acadèmiques en els diferents apartats de la sol·licitud.

3. Escanegeu els documents necessaris personals i acadèmics i adjunteu-los a la sol·licitud. Els documents s'adjunten en format .pdf, .jpg o .doc (màxim 4 MB).

4. Aboneu la taxa d'inscripció obligatòria (30,21 euros no reemborsables) amb targeta bancària de crèdit o de dèbit. (No serà necessari en el cas dels màsters Erasmus Mundus i del màster de Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management)

5. Si voleu, podeu descarregar-vos el comprovant de la sol·licitud d'admissió.

Entra a l'aplicació de la sol·licitud

Documentaciķ per a l'admissiķ

Cal que reuneixis i escanegis la documentació següent, que és obligatòria, per adjuntar-la a l'aplicació de preinscripció:

1. Expedient acadèmic d'estudis superiors amb el detall de les matèries cursades, els crèdits ECTS (o les hores), les convocatòries consumides, les qualificacions per matèria i la qualificació global.
  2. Títol associat a l'expedient acadèmic presentat al document anterior (si no el tens ja ens el faràs arribar posteriorment).
  3. Currículum, per valorar l'experiència professional relacionada amb l'àmbit del màster.
  4. Carta de motivació.
  5. Coneixements d'anglès (nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües del Consell d'Europa) (opcional).
  6. Dues cartes de recomanació (opcional).
  7. Altres títols de postgrau (opcional).
  8. Altres activitats acadèmiques addicionals (opcional)

Si encara no tens el títol perquè estàs acabant la titulació, cal que ens ho assenyalis en l'apartat Situació d'estudis previs, indicant l'opció Pendent de finalitzar.

Traducció de documents expedits a l’estranger:

S’accepta tota la documentació expedida en català, castellà o anglès. Pel que fa la documentació expedida en francès, italià o portuguès, se’n pot tramitar la traducció al Servei de Llengües de la UAB. La persona interessada s’ha de fer càrrec d’aquesta gestió i de les despeses que comporti. En tots els altres casos, caldrà adjuntar la corresponent traducció al català, al castellà o a l’anglès, efectuada per un traductor jurat, per qualsevol representació diplomàtica o consular de l’Estat espanyol a l’estranger, o per la representació diplomàtica o consular a Espanya del país del qual és nacional la persona sol·licitant.

Si tens dubtes o vols més informaciķ pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebrās un correu de confirmaciķ de la teva peticiķ

Web del māster http://mastercomunicacio.wordpress.com/