Videoconferència per presentar els cursos d'especialització online

Videoconferència sobre els cursos d'especialització online

El proper divendres 20 d'abril, a les 18 h, es portarà a terme una sessió informativa, per videoconferència, sobre l'oferta de cursos d'especialització online que imparteix l'Escola. La presentació serà a càrrec de Laura Lizbeth Martínez, Coordinadora d'aquesta formació.

10/04/2018

L'Escola organitza 4 nous cursos d'especialització d'online en Enologia i Enoturisme, e-Tourism i Màrqueting Digital, Direcció i Gestió de la Restauració Col·lectiva i Comercial i en Revenue Management per aquells estudiants i titulats que desitgin adquirir nous coneixements professionals en l'àmbit del sector turístic i hoteler, i poder optar a noves opotunitats laborals, i a nous nínxols de mercat.

El proper divendres 20 d'abril, a les 18 hores, es realitzarà una videoconferència amb la Coordinadora dels cursos, Laura Lizbeth Martínez, per presentar aquesta formació a les persones interessades. També es parlarà dels avantatges i característiques de la metodologia d'aprenentatge e-Learning, en la qual es desenvolupen els cursos, i es resoldran dubtes i consultes. Per poder participar a la trobada virtual, cal inscriure's aquí.

Els cursos s'iniciaran el proper 7 de maig i les places són limitades.