Tres graduades de la Facultat recullen el premi als millors TFG amb perspectiva de gènere

Premis TFG

S'ha celebrat la segona edició dels Premis als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere de la UAB. Dels 21 premiats, 3 són de la Facultat de Dret.

28/11/2017

S'ha celebrat l'acte de lliurament de Premis als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. En aquesta segona edició, es van presentar 56 treballs que n'han resultat premiats 21 d'ells.

Precisament, 3 d'aquests treballs pertanyen a graduades de la Facultat de Dret. Les obres seleccionades són Conducción infractora en población universitaria. ¿Una cuestión de género?, d'Ana Páez; Els efectes en l'àmbit civil del matrimoni i de la convivència estable en parella des d'una perspectiva de gènere; d'Elena Albouy; i Mujeres y el mercado laboral español. Segunda generación de origen marroquí, de Chaimae Oulad.

A l’acte han intervingut la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno, la presidenta de l’Institut Català de les Dones (ICD), Núria Balada, i la directora de l’Observatori per la Igualtat de la UAB, Joana Gallego, que ha lliurat els diplomes. La Presidenta de l’ICD ha lliurat una Litografia als premiats com a part del premi.