Sessió informativa sobre el 'Curs d'Introducció a l'Enoturisme'

Xerrada sobre el Curs d'Introducció a l'Enoturisme

El proper dimecres 20 de juny, es celebrarà una xerrada informativa sobre el Curs d'Introducció a l'Enoturisme, oberta a tothom. També, es realitzarà una visita a les instal·lacions de l'Escola, i s'oferirà un tast de vins gratuït per a tots els assistents. Cal inscriure's.

07/06/2018

L'Àrea de Formació Continuada de FUABFormació organitza una sessió informativa sobre el 'Curs d'Introducció a l'Enoturisme' que tindrà lloc el proper dimecres 20 de juny, a les 17 hores, a l'Aula de Tast (aula 151, 1a planta) de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.

En aquesta xerrada impartida pel professor José Luís García, Coordinador del curs, es presentarà aquesta formació d'especialització, les seves característiques i temari, i com funcionarà la seva docència, les classes pràctiques i l'avaluació del curs.

Posteriorment, es realitzarà una visita a les instal·lacions de l'Escola, i finalitzarà amb una classe introductòria de tast de vins per al públic assistent.

Les persones interesades en participar a aquesta jornada de portes obertes del curs, cal que us inscriviu gratuïtament en aquest formulari.

Per a més informació, podeu contactar amb Formació Continuada a l'e-mail: formacio.continuada.fuab@uab.cat, o bé trucant al 93 592 97 10.