Sessió del Máster de Turisme d’Esdeveniments al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB)

Els estudiants del Máster han pogut conèixer les activitats i funcions de la Barcelona Convention Bureau (BCB) de la mà de responsables del Centre de Convencions Internacionals de Barcelona, en una visita el dissabte 30 d’octubre.

10/11/2017

Els alumnes del Màster en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments han assistit a una visita guiada al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB), durant la jornada del 30 d’octubre.

La sessió lectiva, a càrrec d’Anna Bueno i Mònica García, responsables de l’Àrea de Congressos del Barcelona Convention Bureau (BCB), ha permès als estudiants conèixer les instal·lacions del CCIB i percebre in situ els esdeveniments acollits.

Segons la coordinadora del Máster, Pepa Aguar, la visita tenia com a finalitat que els estudiants “poguessin endinsar-se en les funcions i activitats que es despleguen des de l’entitat per tal d’atraure turisme de negocis a la Ciutat Comtal”.

La BCB, amb més de 30 anys d’experiència, té l’objectiu de promoure Barcelona com a seu de reunions, amb un servei d’assessorament gratuït per organitzar una reunió a la ciutat. Ja que, a més, Barcelona és actualment a la tercera posició a nivell mundial com a destinació de turisme de reunions.

Aquestes activitats són habituals al Màster, com una part lectiva que inclou sortides de camp i visites d’estudi. Principalment, les sortides es focalitzen en espais rellevants per a aquesta especialitat a l’àmbit de l’empresa, les institucions publiques o les entitats sense ànim de lucre.

Per a més informació, segueix la pàgina de Facebook del Màster