Prop de 3.000 estudiants majors de 25 i 45 anys realitzen les PAU

El dia 22 d'abril, els estudiants majors de 25 realitzaran la fase general de les Proves d'Accés a la Universitat i, el proper dia 29, la fase específica.

21/04/2017

Les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) reuneixen els dies 22 i 29 d'abril a prop de 3.000 estudiants majors de 25 i 45 anys.

Dissabte 22 d'abril, els estudiants majors de 25 anys fan la fase general de les PAU, que consisteix en comentari de text, llengua catalana, llengua castellana i llengua estrangera. Ja el proper dissabte 29 d'abril, serà el dia de la fase específica, on els estudiants s'examinen de dues matèries vinculades a l'opció d'accés.

Els majors de 45 anys, en canvi, s'examinen només dissabte 22 d'abril, quan s'examinaran de tres proves: comentari de text, llengua catalana i llengua castellana.

La convocatòria ordinària tindrà lloc els propers dies 13, 14 i 15 de juny.