La formació de juristes a Europa, a càrrec de la Sra. Catalina Garay

Catalina Garay

La formació de juristes a Europa, a càrrec de la Sra. Catalina Garay Chamizo, presidenta de la DAV-Spanien, Associació d'Advocats Alemanys per a Espanya i Vicepresidenta de la Comissió de Dret Internacional Econòmic del Col·legi d'Advocats de Berlín, a la Saló de Graus de la Universitat Autònoma de Barcelona, el 5 d'octubre de 2017, a 18 h.

21/09/2017

Catalina Garay Chamizo és la sòcia fundadora del primer bufet d’advocats espanyol - alemany a Berlín, creat a l’any 2000, després d'haver exercit com a docent durant més de deu anys en diferents universitats alemanyes: la Universitat Humbolt de Berlín, la Universitat de Leipzig, la Universitat Bremen, la Universitat de Rostock, la Universitat de Dresden i la Universitat Europea Viadrina de Frankfurt Oder on va donar classes en les àrees de Dret Internacional Privat, Dret Processal i Dret Civil.

Temps enrere va compaginar durant quatre anys treball i estudis a la Harvard University, Cambridge, entre els quals es pot destacar la seva col·laboració com a assistent d'investigació per als catedràtics de la Harvard Law School Cambridge, Deflet Vagts i Philipp Heymann. Després va treballar com a assistent al Parlament Europeu d'Estrasburg.

Des de l’any 1994 està en actiu com a advocada a Alemanya i des del juny del 2011 és la Presidenta de l'Associació d'Advocats Alemanys a Espanya – DAV Spanien

Des de l'any 2014 és la vicepresidenta de la Comissió de Dret Econòmic Internacional del Col·legi d'Advocats de Berlin i des del juny del 2015 Àrbitra en la Cort d'Arbitratge de ICASV-Bilbao.

L'any 2015 va tenir l’honor de ser nominada a la Sala 1. del Tribunal Suprem.