L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ja està a Instagram

El compte d'instagram @eutdh recull totes les novetats de L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i la seva comunitat.

09/06/2017

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va inaugurar el seu compte d'Instagram, el passat 1 de juny, coincidint amb la celebració de la graduació de les darreres promocions de titulats de graus, màsters i postgraus.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és utilitzar aquest canal perquè el centre pugui donar a conèixer les novetats de l'Escola i la seva comunitat, i poder-los informar a l'instant.

El compte està obert a tothom i només cal buscar @eutdh per fer-se'n seguidor.