L’Escola ofereix 4 places gratuïtes per a les VI Jornades ‘Educació i Arxius’

6es jornades d'educació i arxius

Els primers estudiants i/o exestudiants d’ESAGED que enviïn la seva sol·licitud abans de dimarts 26 de juny, tindran una inscripció gratuïta a les jornades ‘Educació i Arxius: construint coneixement’, que se celebrarà a Barcelona el dilluns 9 de juliol.

13/06/2018

La sisena edició de les Jornades ‘Educació i Arxius: construint coneixement’, que tindran lloc a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, compta amb la participació de l’Escola.

Per aquest motiu, l’ESAGED ha posat a disposició als quatre primers estudiants i exestudiants que ho sol·licitin, l’oportunitat d’assistir a aquestes jornades del 9 de juliol.

Per sol·licitar la gratuïtat de la inscripció, només cal enviar –abans del dimarts 26 de juny-, un correu a l’adreça coordinacio.esaged@uab.cat indicant:

• Nom i cognoms
  • DNI
  • Número d’Identificació d’Usuari (NIU)
  • Data de naixement
  • E-mail de contacte

Els resultats de la selecció es faran públics el divendres 29 de juny.

Sobre les IV Jornades ‘Educació i Arxius’

Les jornades són un espai de reflexió sobre els arxius com a recurs educatiu, on experts i professionals de l’arxivística i l’educació intercanvien estratègies i s’organitzen tallers sobre diferents usos didàctics dels documents.

Per a més informació, consulteu el programa de les jornades.