L’Escola busca un/a formador/a en Arxivística i Gestió de Documents

Formació Arxivística
El centre necessita una persona per crear un pla de formació, l’elaboració de material i la realització de docència per a un curs de gestió documental de nivell inicial-mitjà. Les candidatures es poden presentar fins dijous 31 de maig.

24/05/2018

L’Escola té l’encàrrec de crear un pla formatiu per a un curs de gestió documental per un pla d’ocupació.

El curs, de nivell inicial-mitjà per a 20 persones, ha d’abordar objectius com conèixer un sistema d’arxiu i les eines i recursos per la gestió documental, conèixer les bases teòriques i legals de l’arxivística, adquirir coneixements bàsics en instruments d’un sistema de gestió documental, i aprendre a utilitzar tecnologies aplicades en l’entorn laboral per a la gestió de la documentació.

Els requisits per a aquesta vacant són:

•    Màster o Graduat en arxivística i gestió de documents i/o
•    Formació de Postgrau en arxivística i gestió de documents.
•    Català i Castellà: nadiu o equivalent al nivell C1 del MECR.
•    Experiència prèvia en docència presencial en arxiu i gestió documental.
•    Es valorarà coneixements en llengua anglesa.
 
Les sol·licituds es poden enviar fins el dia 31 de maig de 2018, adjuntant un Currículum Vitae en format pdf a l’adreça seleccio@fundaciouab.cat i especificant la referència: “FORMADOR ESAGED”.

Per a més informació, consulta la convocatòria.