Estudiants de 4rt de Direcció Hotelera visiten l'Hotel NH Constanza

Seminari manteniment

El seminari de dues jornades al que van assistir a l'hotel del barri de Les Corts de Barcelona va tenir com a tema central el manteniment hoteler.

18/05/2017

Els passats 28 d’abril i 5 de maig els estudiants de 4rt curs del Grau de Direcció Hotelera van assistir a un petit seminari centrat en manteniment hoteler, ofert per en Cèsar Delgado Alba, responsable d'enginyeria i manteniment de NH Hotels a Catalunya.

L'activitat va incloure 3 hores de sessió a les aules en la primera jornada i una visita i xerrada a l'Hotel NH Collection Barcelona Constanza 4* en la segona.