Els representants de l’Escola a Maastricht guanyen el 2n premi de l’EMCup2018

L'Escola obté la 2a posició al certamen europeu EMCUP 2018
Els 4 estudiants dels Graus en Turisme i Direcció Hotelera han aconseguit la 2ª posició i guanyen el premi al “Millor vídeo de presentació". César Mulet és també guardonat amb el "The best networker". En aquesta 10ª edició, l’Escola ha obtingut el seu millor resultat després de participar en cinc ocasions a la competició europea, on enguany s’hi han presentat un total de 33 escoles.  

20/02/2018

Els representants de l’Escola -Dana Gómez, César Mulet, Alejandro Gallego i Albert López-, són els segons campions de l’European Mise en Place Cup (EMCup 2018). El final pitch improvisat pels quatre estudiants, que portaven des del mes de setembre treballant en les tasques de la competició, ha obtingut la segona posició després de passar a la final, celebrada a Maastricht (Holanda) entre els dies 18 i 19 de febrer.

L’equip de l’Escola, acompanyats pel professor Albert Vancells com a coach, també han guanyat el premi al “Millor vídeo de presentació” pel seu clip audiovisual Embrace High Tech and Enhace High Touch. El vídeo, que formava part del seguit de tasques durant la primera fase de la competició, tenia l’objectiu de ‘crear rumor de la marca’ i presentar la visió de grup sobre el lema del certamen d’enguany: “High Touch vs High Tech”.

César Mulet és també guardonat amb el "The best networker". En una entrevista anterior, l'estudiant de 4rt del Grau en Direcció Hotelera i representant de l’Escola a l’EMCup, ja havia detallat què buscaven a l’hora de realitzar el vídeo de presentació del grup, una història còmica “que jugués amb el futur juntament amb elements del passat”.

En aquesta 10ª edició de la competició, els equips de les 33 escoles representants havien de completar un seguit de tasques durant la primera fase, com ara la creació d'influència a través de les xarxes socials o un paper –treball- desenvolupant una idea sobre la irrupció de noves tecnologies en allotjaments i empreses turístiques.

La segona fase del certamen, celebrada íntegrament a la ciutat de Maastricht, ha consistit en un seguit de presentacions de propostes i debats sobre la innovació i el sector turístic. A més, els participants han pogut intercanviar idees i donar-se a conèixer durant les activitats organitzades i sessions dinamitzades.

És el millor resultat que l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB aconsegueix a l’EMCup, on en anteriors ocasions havia obtingut la 3a, 5a i 5a posició. L’equip d’estudiants que va representar l’EUTDH l’any 2017, també va ser el guanyador del premi al millor vídeo introductori.