Continua el procés de matriculació per als estudiants de 2º del Màster en Arxivística i Gestió de Documents

Inici procés matriculació 2n curs ESAGED
Els estudiants hauran de portar omplerts tots els impresos de matrícula al llarg del dia d'avui, 25 de juliol, a la hora assignats per realitzar el tràmit a Gestió Acadèmica. Consulteu aquí tota la informació sobre el procés.

09/07/2018

La matriculació de tots els estudiants de 2n curs del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents es al llarg d'avui, dimecres 25 de juliol.

Els estudiants hauran de fer el tràmit presencialment a l'hora que Gestió Acadèmica els hi ha assignat, a través de l’enviament d’un correu electrònic.

Recordeu que per efectuar la matrícula s’han de portar degudament omplerts i impresos tots els documents de matriculació. Consulteu prèviament el tutorial per seguir tot el procés de matriculació correctament.

Si la persona interessada no pot venir a formalitzar la matrícula, haurà d’autoritzar a una altra persona amb una autorització signada amb les seves dades i les de la persona autoritzada, juntament amb una fotocòpia del DNI/NIF cadascun.

Per altra banda, també teniu a la vostra disposició tota la informació sobre calendaris i les guies docents per al curs acadèmic 2018-2019.

Aquestes són les coses que heu de tenir presents en el procés de matriculació:

  •  En cas de gaudir d’alguna deducció sobre el preu de matrícula, haureu de portar el document que acrediti tal gratuïtat (carnet família nombrosa, beca, etc).
En cas que sol·liciteu beca:
  • Si l’any anterior us van concedir la beca i no heu suspès cap assignatura, podreu demanar al personal de Gestió Acadèmica que us matriculin com a becari condicional. Recordeu que igualment heu de tramitar-la al MEC.
  • Si és el primer cop que demaneu la beca, i considereu que compliu tots els requisits, econòmics i acadèmics, per obtenir un ajut del MECD, i no disposeu de la credencial de beca del MECD del curs perquè encara no havia sortit la convocatòria, haureu de presentar una acreditació de caràcter econòmic per no haver de fer efectiu el pagament inicial de l’import del preu públic dels crèdits matriculats. Ja podeu sol·licitar la credencial de caràcter econòmic, a la web de l'AGAUR.

Per últim, recordar-vos que com sempre, aquesta acreditació no substitueix el procediment de sol·licitud de la beca de caràcter general del Ministeri d’Educació, per tant, és imprescindible que, a banda de l’acreditació, sol·liciteu la beca.