Arxiu de notícies

Enquesta sobre benestar emocional al campus de la UAB

El projecte Living Lab en Salut Mental posa a l'abast de la comunitat universitària una enquesta sobre benestar emocional al campus de la UAB, que permetrà definir quins són els temes prioritaris i quina seria la millor forma d'abordar-los. El termini per enviar les respostes finalitza el dia 30 d'abril.

La UAB nomena doctora 'honoris causa' Margarita Salas

La UAB investeix Margarita Salas, destacada bioquímica i deixebla de Severo Ochoa, doctora ‘honoris causa’ a proposta de les Facultats de Ciències i de Biociències el 18 d’abril. L'acte es pot seguir en directe i s'emmarca en la celebració del 50è aniversari de la UAB.

Vista aèria del campus en construcció, el 1971

"Història viva de la UAB", en una jornada al CCCB

Antics estudiants i membres del personal tant docent com administratiu evocaran la història de la Universitat al llarg de diferents etapes en una jornada titulada "Història viva de la UAB", que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) el dimecres, 25 d'abril.