Detall d'activitat
23:59
Fi del període de sol·licitud del número de matrícula del Màster en Arxivística i Gestió de Documents
Descripció:
Del 18 al 24 de juny s'obre el període de sol·licitud de número de matrícula per estudiants del Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Feu la sol·licitud clicant en aquest formulari.
Únicament haureu d'indicar el vostre nom i cognoms, l'adreça de correu electrònic, telèfon i seleccionar els estudis.
Tingueu en compte que no s’autoritzarà la formalització de la matrícula si no s’ha demanat cita prèvia amb el nom i cognoms de la persona interessada (*).
Un cop tancat aquest període, se us remetrà un e-mail (el dia 29 de juny), a l'adreça que ens hagueu facilitat, amb el dia i hora assignat (aquest és per estricte ordre d'arribada de la petició vàlida per un únic alumne(*).
Per aquells alumnes que no disposeu d'Internet, podreu fer la sol·licitud a les aules d'informàtica o bé a la Secretaria del Centre, però sempre a través d'aquest procediment online.
(*). En cas d’haver de formalitzar més d’una matrícula, haureu de repetir el procediment després d’haver fet la primera petició de número, per tal de que l’assignació d’horaris sigui continua.
Ubicació: Web de l'Escola
Data: Diumenge 24, Juny de 2018 - 23:59h
Data fi: Dilluns 25, Juny de 2018 - 00:01h
Organitzador: Gestió Acadèmica
Telèfon: 935929710
Correu electrònic: esaged@uab.cat