Detall d'activitat

Diumenge, 24 Juny 2018

23:59

Fi del període de sol·licitud del número de matrícula del Màster en Arxivística i Gestió de Documents

Gestió acadèmica - Web de l'Escola

Descripció:

Del 18 al 24 de juny s'obre el període de sol·licitud de número de matrícula per estudiants del Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Feu la sol·licitud clicant en aquest formulari.

Únicament haureu d'indicar el vostre nom i cognoms, l'adreça de correu electrònic, telèfon i seleccionar els estudis.

Tingueu en compte que no s’autoritzarà la formalització de la matrícula si no s’ha demanat cita prèvia amb el nom i cognoms de la persona interessada (*).

Un cop tancat aquest període, se us remetrà un e-mail (el dia 29 de juny), a l'adreça que ens hagueu facilitat, amb el dia i hora assignat (aquest és per estricte ordre d'arribada de la petició vàlida per un únic alumne(*).

Per aquells alumnes que no disposeu d'Internet, podreu fer la sol·licitud a les aules d'informàtica o bé a la Secretaria del Centre, però sempre a través d'aquest procediment online.

(*). En cas d’haver de formalitzar més d’una matrícula, haureu de repetir el procediment després d’haver fet la primera petició de número, per tal de que l’assignació d’horaris sigui continua.

Ubicació: Web de l'Escola

Data: Diumenge 24, Juny de 2018 - 23:59h

Data fi: Dilluns 25, Juny de 2018 - 00:01h

Organitzador: Gestió Acadèmica

Telèfon: 935929710

Correu electrònic: esaged@uab.cat

Afegir al meu calendari 2018-06-24 23:59:59 2018-06-25 00:01:05 Europe/Madrid Fi del període de sol·licitud del número de matrícula del Màster en Arxivística i Gestió de Documents Del 18 al 24 de juny s'obre el període de sol·licitud de número de matrícula per estudiants del Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Feu la sol·licitud clicant en aquest formulari.

Únicament haureu d'indicar el vostre nom i cognoms, l'adreça de correu electrònic, telèfon i seleccionar els estudis.

Tingueu en compte que no s’autoritzarà la formalització de la matrícula si no s’ha demanat cita prèvia amb el nom i cognoms de la persona interessada (*).

Un cop tancat aquest període, se us remetrà un e-mail (el dia 29 de juny), a l'adreça que ens hagueu facilitat, amb el dia i hora assignat (aquest és per estricte ordre d'arribada de la petició vàlida per un únic alumne(*).

Per aquells alumnes que no disposeu d'Internet, podreu fer la sol·licitud a les aules d'informàtica o bé a la Secretaria del Centre, però sempre a través d'aquest procediment online.

(*). En cas d’haver de formalitzar més d’una matrícula, haureu de repetir el procediment després d’haver fet la primera petició de número, per tal de que l’assignació d’horaris sigui continua.
Web de l'Escola Gestió Acadèmica esaged@uab.cat