Urnes eleccions

Eleccions a Coordinador/a

La Junta Docent de la UD Germans Trias i Pujol, en la sessió del 15 de febrer de 2021, ha acordat convocar eleccions a Coordinador/a.

recomacions examens covid

Què s'ha de tenir en compte per fer els exàmens?

Per tal de continuar garantint les mesures de seguretat enfront la COVID-19 per a tota la comunitat universitària, informem de les recomanacions generals a tenir en compte per a l'organització i el desenvolupament de les proves presencials als campus de la UAB.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Acords del Consell de Govern de la UAB

El Consell de Govern de la UAB, reunit el dia 15 de gener en sessió extraordinària, ha aprovat tres mesures excepcionals relatives a l’avaluació que es mantindran durant el curs 2020-2021 donada la situació d’emergència sanitària generada per la Covid-19.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Informació sobre les avaluacions presencials a la UAB

La UAB està aplicant en tot moment les mesures de seguretat imprescindibles per tal de garantir que el campus sigui un espai segur. D’acord amb aquest marc, els exàmens, que formen part de les avaluacions de l’alumnat, seran presencials.