Mòdul 1. DE Psicologia de la Creativitat

Assignatura Crèdits Caràcter

El Producte Creatiu

6 ECTS

Obligatòria

El Procés Creatiu

6 ECTS

Obligatòria

La Construcció Creativa

6 ECTS

Obligatòria

Taller de Tècniques Creatives

9 ECTS

Obligatòria

Mòdul 2. DE Comunicació Creativa

Assignatura Crèdits Caràcter

Estructurar i Presentar la Comunicació Creativa

6 ECTS

Obligatòria

Comunicació Estratègica

6 ECTS

Obligatòria

Estratègies Creatives

6 ECTS

Obligatòria

Creativitat Gràfica, Audiovisual i Internet

9 ECTS

Obligatòria

Mòdul 3. Treball Fi de Màster

Assignatura Crèdits Caràcter

Treball Final de Màster

6 ECTS

Obligatòria

Itineraris

El màster en Psicocreativitat es pot cursar mitjançant dues opcions:

- Matricular el màster sencer
- Matricular els estudis intermedis del programa: el diploma d'especialització en Psicologia de la Creativitat i el diploma d'especialització en Comunicació Creativa, i un cop superats, matricular-se al treball de fi de màster.

Programes relacionats

Postgrau en Comunicació Creativa
Postgrau en Psicologia de la Creativitat

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

Resultats d'aprenentatge:

KT01. Reconèixer els principis bàsics, metodològics i tècnics dels processos creatius/ i de la comunicació creativa
KT02. Descriure les principals tècniques creatives/comunicació creativa
KT03. Identificar els factors facilitadors e inhibidors de la creativitat i de la comunicació creativa
KT04. Associar els diferents elements d'una situació/problema de forma creativa
KT05. Identificar els elements fonamentals de la comunicació creativa
KT06. Reconèixer les aplicacions professionals més freqüents de les tecnologies de la informació o del coneixement
ST01. Analitzar les necessitats dels usuaris/població en relació al producte o solució creativa
ST02. Analitzar de forma crítica i creativa els projectes o solucions creatives
ST03. Discriminar les emocions que poden potenciar o interferir en el procés creatiu i en la comunicació creativa
ST04. Identificar les pròpies habilitats o la necessitat de l'ajuda corresponent per dur a terme un projecte.
ST05. Aplicar un procés de recerca o avaluació en l'àmbit de la creativitat i/o en la comunicació creativa
ST06. Debatre els aspectes innovadors relacionats amb la creativitat i/o la comunicació creativa
ST07. Aplicar les tecnologies de la informació o del coneixement com eines estratègiques de comunicació creativa
ST08. Desenvolupar habilitats per a treballar i col·laborar en equip per assolir un objectiu creatiu
CT01. Integrar els processos creatius i comunicatius en el desenvolupament d'un producte o solució creativa
CT02. Avaluar de forma crítica els projectes creatius tenint en compte els elements essencials del projecte i el seu objectiu final
CT03. Crear de forma eficaç col·laborant en equip per assolir un objectiu creatiu i/o comunicació creativa
CT04. Comunicar de manera escrita i oral els resultats d'un procés de recerca o d'avaluació en l'àmbit de la creativitat i/o comunicació creativa
CT05. Regular les emocions per a potenciar el procés creatiu i la comunicació creativa
CT06. Idear campanyes de comunicació integral
CT07. Integrar els coneixements de les tecnologies de la informació com eines estratègiques de comunicació encaminades a la resolució de problemes (socials, empresarials, formatius).

Títol que s'obté

Màster de Formació Permanent en Psicocreativitat