Continguts
-El producte creatiu
-El procés creatiu
-La construcció creativa
-Taller de tècniques creatives
-Estructurar i presentar la comunicació creativa
-Comunicació estratègica
-Estratègies creatives
-Creativitat gràfica, audiovisual i internet
-Treball Final de Màster en Psicocreativitat
Mòdul 1. Diploma d'Especialització Psicologia de la Creativitat
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
El Producte Creatiu |
6 ECTS |
Obligatòria |
El Procés Creatiu |
6 ECTS |
Obligatòria |
La Construcció Creativa |
6 ECTS |
Obligatòria |
Taller de Tècniques Creatives |
9 ECTS |
Obligatòria |
Mòdul 2. Diploma d'Especialització Comunicació Creativa
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Estructurar i Presentar la Comunicació Creativa |
6 ECTS |
Obligatòria |
Comunicació Estratègica |
6 ECTS |
Obligatòria |
Estratègies Creatives |
6 ECTS |
Obligatòria |
Creativitat Gràfica, Audiovisual i Internet |
9 ECTS |
Obligatòria |
Mòdul 3. Treball Fi de Màster
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Treball Final de Màster |
6 ECTS |
Obligatòria |
Itineraris
El màster en Psicocreativitat es pot cursar mitjançant dues opcions:
- Matricular el màster sencer
- Matricular els estudis intermedis del programa: el diploma d'especialització en Psicologia de la Creativitat i el diploma d'especialització en Comunicació Creativa, i un cop superats, matricular-se al treball de fi de màster.
Programes relacionats
Postgrau en Comunicació Creativa
Postgrau en Psicologia de la Creativitat
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
Resultats d'aprenentatge:
KT01. Reconèixer els principis bàsics, metodològics i tècnics dels processos creatius/ i
de la comunicació creativa
K0T2. Descriure les principals tècniques creatives/comunicació creativa
KT03. Identificar els factors facilitadors e inhibidors de la creativitat i de la comunicació
creativa
KT04. Associar els diferents elements duna situació/problema de forma creativa
KT05.Identificar els elements fonamentals de la comunicació creativa
KT06. Reconèixer les aplicacions professionals més freqüents de les tecnologies de la
informació o del coneixement
ST01. Analitzar les necessitats dels usuaris/població en relació al producte o solució
creativa
ST02. Analitzar de forma crítica i creativa els projectes o solucions creatives
ST03. Discriminar les emocions que poden potenciar o interferir en el procés creatiu i en
la comunicació creativa
ST04. Identificar les pròpies habilitats o la necessitat de lajuda corresponent per dur a
terme un projecte.
ST05. Aplicar un procés de recerca o avaluació en làmbit de la creativitat i/o en la
comunicació creativa
ST06.Debatre els aspectes innovadors relacionats amb la creativitat i/o la comunicació
creativa
ST07. Aplicar les tecnologies de la informació o del coneixement com eines
estratègiques de comunicació creativa
ST08. Desenvolupar habilitats per a treballar i col·laborar en equip per assolir un objectiu
creatiu
CT01. Integrar els processos creatius i comunicatius en el desenvolupament dun
producte o solució creativa
CT02. Avaluar de forma crítica els projectes creatius tenint en compte els elements
essencials del projecte i el seu objectiu final
CT03. Crear de forma eficaç col·laborant en equip per assolir un objectiu creatiu i/o
comunicació creativa
CT04. Comunicar de manera escrita i oral els resultats dun procés de recerca o
davaluació en
làmbit de la creativitat i/o comunicació creativa
CT05. Regular les emocions per a potenciarel procés creatiu i la comunicació creativa
CT06. Idear campanyes de comunicació integral
CT07. Integrar els coneixements de les tecnologies de la informació com eines
estratègiques de comunicació encaminades a la resolució de problemes (socials,
empresarials, formatius).
Títol que s'obté
Màster de Formació Permanent en Psicocreativitat