• Màster propi UAB
  • Preu: 6000 ¤
  • Preu especial 5400 ¤
    Col·lectiu d'aplicació:
  • Idioma de docència: Castellà (80%), Anglès (10%), Català (10%)
  • Lloc: ICPS - c/ Mallorca 244 pral. Barcelona
45 Màster en Màrqueting Polític: Estratègies i Comunicació Política - Gabriel Colomé García
El màster està destinat a formar a futurs professionals de la consultoria i comunicació política, a partir d'eines teòriques i pràctiques. L'objectiu és oferir una formació específica en màrqueting i comunicació política a titulats en ciències polítiques, sociologia, ciències de la comunicació i ciències socials.

La missió del programa és aconseguir que els professionals formats en aquesta disciplina estiguin plenament preparats per a cobrir les necessitats que exigeix la pràctica de la política, tant a nivell personal com en formació política, que veu en l'externalització de l'Assessoria i Comunicació Política, fins ara gestionades des dels centres polítics, el camí per a la professionalització de la funció política.

Al màster conflueixen acadèmics de vàries Universitats i països; consultors de destacat renom, i professionals en exercici, tant de tots els partits polítics –que amb les seves diferents orientacions ideològiques enriqueixen el versàtil camp de la política pràctica i l'anàlisi polític- com dels professionals institucionals que posen tots els seus coneixements a disposició dels qui desitgen formar-se per a liderar o assessorar líders.

- Analista polític
- Gabinets de Comunicació: Institucional – Professional – Polític
- Analista d'estudis d'opinió pública
- Consultoria i assessoria política
- Consultoria i assessoria de comunicació
- Investigador social
- Professional de la política activa

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Interuniversitari

Universidad de Santiago de Compostela

Centres responsables

Institut de Ciències Polítiques i Socials

Centres col·laboradors

Diputació de Barcelona
Departament de Ciència Política i de Dret Públic
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació

Susana Alcaide Murciano

Telèfon: 934871076

Web del programa

Vols rebre més informació?