Màster en Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat (Presencial)

Realitza el màster des de Barcelona o des de qualsevol lloc del món amb la màxima eficàcia i aprofitament. Un màster polivalent en el món del màrqueting i la comunicació

  • Màster propi UAB
  • Codi de l'estudi: 1628/13
  • 13a edició
  • Modalitat: Presencial
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici: 09/11/2020
  • Final: 30/07/2021
  • Places: 25
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 5700 ¤
  • Preu especial 5130 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Aulari Central , Bellaterra (Barcelona)
Màster en Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat

En l'àmbit del màrqueting i la comunicació la UAB es presenta el màster en Direcció de Comptes Publicitaris i Innovació en Màrqueting i Publicitat. Amb més de tretze edicions realitzades amb alumnes dels 5 continents i amb un quadre docent de primera línia que es pot consultar al web, és un referent en els mitjans universitaris i professionals.

Les empreses (tant agències com anunciants) demanen professionals polivalents que dominin les àrees estratègiques i tàctiques dins de la comunicació Ommnical i 4.0, tant en el món On com en el món Off, i que siguin capaços de la creació, seguiment i avaluació d'aquestes.

Ser capaços d'actuar com a autèntics Accounts Planners, ser capaços de gestionar els clients oferint-los solucions que de forma simultània construeixi la marca i obtingui resultats comercials, és el nostre objectiu atès que garanteix l'ocupabilitat i l'èxit en l'empresa. A això ens dediquem i això obtenen els alumnes.

De forma voluntària els alumnes interessats poden realitzar les seves pràctiques en empreses nacionals i internacionals.

Sortides professionals

Com a professionals especialitzats en la gestió de comptes, poden treballar en les següents tipologies d'empresa: agències de publicitat en general, agències de publicitat on-line, departament de comunicació d'una organització, departament de màrqueting, identitat corporativa, mitjans de comunicació, departament comercial, etc.

Testimonis

Pràctiques

Inicialment no s'ofereixen, però a través de la direcció del màster es treballarà per a intentar establir el major nombre de convenis de pràctiques amb empreses (departaments de màrqueting i agències de publicitat). Pràctiques opcionals.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Contacte

Santiago Jordan Avila

Telèfon: 664334366

Web del programa

https://masterpublicidad-marketing.uab.cat/

Vols rebre més informació?