Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB
Sessions informatives amb les direccions de cada programa, del 16 al 20 de maig. Inscripcions obertes!
- Màster propi UAB
- Codi de l'estudi: 1628/15
- 15a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 60 ECTS
- Inici: 01/11/2022
- Final: 30/07/2023
- Places: 20
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 5700 €
-
Preu especial 5130 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium+
Preu especial 5130 €
Col·lectiu d'aplicació: Exalumnes UAB
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Aulari Central , Bellaterra (Barcelona)

En l'àmbit del màrqueting i la comunicació la UAB es presenta el màster en Direcció de Comptes Publicitaris i Innovació en Màrqueting i Publicitat. Amb més de tretze edicions realitzades amb alumnes dels 5 continents i amb un quadre docent de primera línia que es pot consultar al web, és un referent en els mitjans universitaris i professionals.
Les empreses (tant agències com anunciants) demanen professionals polivalents que dominin les àrees estratègiques i tàctiques dins de la comunicació Ommnical i 4.0, tant en el món On com en el món Off, i que siguin capaços de la creació, seguiment i avaluació d'aquestes.
Ser capaços d'actuar com a autèntics Accounts Planners, ser capaços de gestionar els clients oferint-los solucions que de forma simultània construeixi la marca i obtingui resultats comercials, és el nostre objectiu atès que garanteix l'ocupabilitat i l'èxit en l'empresa. A això ens dediquem i això obtenen els alumnes.
De forma voluntària els alumnes interessats poden realitzar les seves pràctiques en empreses nacionals i internacionals.
Sortides professionals
Com a professionals especialitzats en la gestió de comptes, poden treballar en les següents tipologies d'empresa: agències de publicitat en general, agències de publicitat on-line, departament de comunicació d'una organització, departament de màrqueting, identitat corporativa, mitjans de comunicació, departament comercial, etc.Testimonis
Pràctiques
Inicialment no s'ofereixen, però a través de la direcció del màster es treballarà per a intentar establir el major nombre de convenis de pràctiques amb empreses (departaments de màrqueting i agències de publicitat). Pràctiques opcionals.
Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Contacte
Santiago Jordan Avila
Telèfon: 664334366