Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.
Import:
30,21 € (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).
Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.
Inscripció online o presencial
Sol·licita l'admissió de manera online o presencialment.
Inscripció online:
Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 1698 i Edició: 17
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual d'inscripció o el video tutorial a la part inferior d'aquesta pàgina):
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual del NIU, el manual d'inscripció o els videos de la part inferior de la pàgina):
Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.
Inscripció presencial:
Pots venir de dilluns a dijous de 10h a 14h i de 15h a 16h, i divendres de 10h a 14h, a la Unitat d’Atenció a l’Usuari de l’Escola de Postgrau (Edifici U, Campus de la UAB).
Tutorial d'inscripció online:
Tutorial per a l'obtenció del NIU:
Dates d'inscripció
del 20/01/2023 al 04/10/2023
Documentació requerida
- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
-Curriculum vitae (especificar els estudis musicals i experiència en l'àmbit de la música)
Requisits d'accés
Titulats universitaris que tinguin coneixements de llenguatge musical i nocions d'harmonia.
Criteris de selecció
Es valorarà el títol previ universitari amb que s'accedeix a la diplomatura:
- En primer lloc, tenen preferència els candidats que procedeixin d'una titulació vinculada a l'àrea de música.
- En segon lloc, tenen preferència els candidats que procedeixin de titulacions vinculades a l'educació (mestre, pedagog).
- En tercer lloc, es consideraran els candidats procedents d'altres disciplines.
Comunicació de l'admissió
El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.
La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.
Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.