Curs en Investigació i Anàlisi dels Accidents de Trànsit (Novembre)

Presentació

Els accidents de trànsit són una important causa de mortalitat als països desenvolupats. Malgrat els esforços materials i humans, degut a la complexitat d'aquest entorn, les característiques de la mobilitat, l'estructura viària i la convivència dels diferents i variats elements de transport, es requereix un major esforç i conscienciació social per tal que les mesures que s'apliquin donin millors resultats.

Partint del coneixement de la realitat urbana i analitzant els elements que la configuren, podem plantejar una millor planificació i actuació de la mobilitat, així com una prevenció més efectiva dels accidents de trànsit i les seves conseqüències.

Aquesta acció formativa ha estat dissenyada per a dotar als agents que participen en la prevenció i actuació dels accidents de trànsit de les eines i coneixements necessaris per a afrontar i resoldre les eventuals incidències en aquest àmbit.

Informació complementària:

- Primer nivell de la formació en accidents de trànsit. Els alumnes interessats en continuar els seus estudis poden accedir al Curs en Peritatge de la Biodinàmica i la Deformació en Accidents de Trànsit.
- Curs reconegut per l'ISPC com activitat de formació contínua pels membres dels cossos de policia i bombers de Catalunya.
- Assistència mínima obligatòria al 80% de les classes per a l'acreditació dels cursos.
- Horaris compatibles amb la jornada laboral.
- Formació bonificable a la Fundación Tripartita (FUNDAE).
- Cursos meritoris per a les oposicions.

(M.1) La investigació dels accidents de trànsit
(M.2) Anàlisi de les fases de l'accident
(M.3) Aplicació dels principis físics
(M.4) Els estudis d'atropellaments
(M.5) Xocs i col·lisions
(M.6) Accidents amb motocicletes
(M.7) Els delictes contra la seguretat viària
(M.8) La responsabilitat en els accidents de trànsit
(M.9) Tècniques de confecció d’un informe tècnico-professional
(M.10) Els peritatges en els accidents de circulació

El programa del curs es divideix de la següent manera:

- 16 hores tutoritzades online amb documentació disponible en la intranet de EPSI-UAB.
- 16 hores de treball d'anàlisi de materials de text, videogràfics, etc.
- 4 hores de pràctiques.
- 4 hores de participació en el fòrum.

Requisits d'accés

El curs es dirigeix a:

- Persones interessades en la temàtica de la seguretat pública i la seguretat privada.
- Membres de la seguretat pública.
- Mossos d'Esquadra, Policia Local.

Sortides professionals

- Actuació com a perit de l'Administració en el cas d'agents de seguretat pública.
- Actuació com a perit de part i de companyies d'assegurança.

Salvador Rodríguez Fernández

Telèfon: 935929710

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Web: http://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-d-especialitzacio/oferta-de-cursos/cursos-d-especialitzacio-1345721302046.html

Curs d'especialització UAB

11a Edició
Places: 30
Orientació: Professional
2,5 ECTS
Codi de l'estudi: 3482/11
Preu: 350 ¤
Preu especial: 300¤
Col·lectiu d'aplicació: Exalumnes EPSI, afiliats al SAP-UGT, afiliats IPA i entitats col.laboradores EPSI

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Lloc: Escola de Prevenció i Seguretat Integral. Edifici Blanc. Campus UAB.
Dates: del 08/11/2019 al 14/12/2019
Centres responsables:
Escola de Prevenció i Seguretat Integral
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs en Investigació i Anàlisi dels Accidents de Trànsit.

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.