Preparació d'exàmens Cambridge
Cursos intensius en línia de preparació dels exàmens Cambridge B2 First i C1 Advanced
Punts forts
- Practica totes les parts de l'examen
- Grups reduïts
Descripció
Els cursos intensius en línia de preparació per als exàmens Cambridge B2 First (FCE) i C1 Advanced (CAE) combinen la millor tecnologia actual amb l'experiència del nostre equip docent, amb l'objectiu de familiaritzar l’estudiant amb els exàmens format de l'examen i proporcionar-li la pràctica necessària per obtenir els millors resultats.
Els cursos s’allotgen a una plataforma virtual d’aprenentatge a través de la qual el professorat i alumnat gestionen les activitats del curs.
Cada curs consta d'un total de 75 h, que inclouen 30 h de sessions per videoconferència (2,5 h/setmana), 30 h de treball autònom i 15 h d'activitats individuals per preparar i millorar cadascuna de les parts de l'examen.
Descarrega la informació dels Cursos en línia preparació exàmens Cambridge B2 First i C1 Advanced.
Requisits d'accés
Ser major de 18 anys.
No cal pertànyer a la comunitat universitària.
Recomanem, per cursar B2 First, haver superat el nivell 5 d’Idiomes UAB o equivalent (B2.2 del MCER), i per cursar C1 Advanced, el nivell 7 d’Idiomes UAB o equivalent (C1.2 del MCER).
Pots realitzar una prova de nivell gratuïta i sense compromís.
Preu
| B2 First* | C1 Advanced** | |
|---|---|---|
| Antic alumne / Comunitat UAB | 450 € | 450 € |
| Nous alumnes | 500 € | 500 € |
*Les taxes de l’examen (224 €) no estan incloses al preu del curs. **Les taxes de l’examen (238 €) no estan incloses al preu del curs.
Matrícula
Matrícula oberta a partir de l'1 de setembre. Per formalitzar-la cal acreditar haver superat el nivell indicat als requisits. En cas de no tenir cap certificat recent es pot realitzar una prova de nivell, totalment gratuïta i sense cap compromís. Pots reservar hora aquí.
Pots formalitzar la matrícula en línia, o bé presencialment a la secretaria del nostre centre. L'horari d'atenció és:
Dilluns a dijous de 10 a 17 h
Divendres de 9 a 14 h
Del 22 de juny al 31 d'agost: dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h
Durant el mes d'agost, l'atenció serà només de forma telemàtica, al correu info.idiomes@uab.cat o al telèfon 93 433 50 60.
Idiomes UAB es reserva el dret a cancel·lar qualsevol grup en cas que no hi hagi un mínim d'alumnat matriculat.
Nivells, dates i horaris
B2 First
27.11.2026 a 26.02.2027
Divendres de 16 a 18.30 h
C1 Advanced
13.11.2026 a 12.02.2027
Divendres de 16 a 18.30 h
- Nivells
- Horaris: Divendres de 16 a 18.30 h
- Preu reduït: 450 €
- Preu : 500 €
- Modalitat: Telepresencial
- Lloc: Barcelona