Bones vacances!
Bones vacances comunitat UAB! Estarem de vacances fins al 27 d'agost però podeu seguir consultant el nostre web.
Ara et pots matricular en línia als nostres cursos a través d’un nou espai: Les meves gestions.
13/07/2026
El Servei de Llengües - Idiomes UAB Campus posa a disposició de la comunitat universitària un nou espai web per fer gestions relacionades amb els cursos i exàmens que ofereix: Les meves gestions.
En aquest espai es pot fer la matrícula de cursos, reservar dia i hora per fer una prova de nivell o inscriure’s a un examen de certificació de nivell.
Com accedir-hi
Si és la primera vegada que entres al web, cal que t’hi registris (no pots utilitzar el teu NIU de la UAB).
Una vegada t’hi hagis registrat, ja pots accedir a l’espai i fer les teves gestions.
Com fer una matrícula
1️⃣Fes una ullada a l’apartat de cursos del web del Servei de Llengües, on trobaràs tota l’oferta detallada de formacions que t’oferim (idiomes, horaris, preus…).
2️⃣Tot seguit, entra a l’espai Les meves gestions. Si és la primera vegada que entres al web, cal que t’hi registris (no pots utilitzar el teu NIU de la UAB). Una vegada t’hi hagis registrat, ja pots accedir a l’espai i fer la matrícula.
3️⃣Selecciona l’idioma i, a continuació, el curs al qual et vols matricular. Si vols fer un curs anual, assegura’t que marques els dos mòduls (part 1 i part 2).
4️⃣Per matricular-te a un curs d’un nivell que no sigui l’inicial, has d’acreditar que has assolit el nivell anterior (amb un certificat de nivell fet en els últims dos anys) o bé has de fer una prova de nivell (és gratuïta!). Si has de fer la prova, consulta els dies i hores que hi ha disponibles.
5️⃣Confirma si et pots aplicar algun descompte en la matrícula. Tingues a punt el document que acredita la teva situació:
Durant el mes de juliol tens un descompte addicional del 10 % en la matrícula. Per beneficiar-te’n, introdueix el codi PROMO10%26 a l’apartat «Promocions».
Si has obtingut una beca del Servei de Llengües per estudiar idiomes durant el curs 2026-2027, recorda marcar la casella corresponent.
✋🏽En cas que hagis aportat documentació (certificat d’acreditació de nivell i/o de la teva situació), l’hem de validar. Una vegada verificada, t’enviarem un missatge perquè continuïs amb el procés de matrícula.
6️⃣Selecciona si vols fer un pagament únic o si el vols fraccionar i el mitjà de pagament.
✅ I ja has completat la matrícula amb èxit!
En cas de tenir dubtes, posa’t en contacte amb nosaltres a través de l’enllaç de consultes.
Nota important: De l’1 al 27 d’agost, ambdós inclosos, no es podran atendre incidències relacionades amb el procés d’automatrícula a través de Les meves gestions, ni dur a terme les possibles validacions de documentació, atès que el Servei romandrà tancat durant aquest període.
Bones vacances comunitat UAB! Estarem de vacances fins al 27 d'agost però podeu seguir consultant el nostre web.
Consulta els cursos i les convocatòries d’exàmens que ofereix el Servei de Llengües al personal acadèmic durant el curs 2026-2027.
C/ Sant Antoni Maria Claret, 171
08041 Barcelona