El segon semestre ja és aquí
Comencem noves edicions de cursos d'idiomes a la UAB. Matrícula oberta!
Consulteu els cursos i exàmens per al personal acadèmic disponibles a partir de gener de 2026. Matrícula oberta.
13/01/2026
El Servei de Llengües – UAB Idiomes Campus ofereix al personal acadèmic de la UAB cursos gratuïts i específics per al professorat:
== ANGLÈS ==
English for Teaching Purposes: curs de capacitació del professorat universitari perquè pugui impartir assignatures en anglès. Inici: 9 de febrer (telepresencial) i 17 de febrer (presencial).
English Conversation for Lecturers: sessions de conversa en llengua anglesa que permeten guanyar fluïdesa i correcció en l’ús de la llengua oral. Inici: 16 de febrer (telepresencial) i 19 de febrer (presencial).
Presenting Research: curs per a desenvolupar i la consolidar les habilitats necessàries a l'hora de fer presentacions en llengua anglesa. Inici: 16 de febrer (telepresencial).
Research Papers: curs orientat al desenvolupament de les habilitats necessàries per redactar articles científics en anglès. Inici: 9 i 20 d'abril, segons àmbit de coneixement.
== CATALÀ ==
Preparació per a l'examen de Suficiència per al PDI: orientar els aprenents sobre les característiques de l’examen per a l’obtenció del certificat de suficiència de llengua catalana. Inici: 12 i 13 de maig (presencial).
El Servei de Llengües es posa a la vostra disposició per resoldre qualsevol qüestió.
La matrícula es fa en línia. Si necessites fer una prova de nivell per a accedir a un dels nostres cursos, recorda que és gratuïta i que la pots fer presencialment o en línia.
Comencem noves edicions de cursos d'idiomes a la UAB. Matrícula oberta!
Comencem un nou any amb noves edicions de cursos i convocatòries d’exàmens.
C/ Sant Antoni Maria Claret, 171
08041 Barcelona