Activitats 2022-2023
Catàleg formatiu febrer-juny 2023
Cursos que tracten diferents temàtiques amb l’objectiu d’aprofundir en un tema transversal o específic.
-
La personalització dels aprenentatges - Places exhaurides-
-
Estratègies per a l'autoregulació i l'aprenentatge profund - Places exhaurides-
- De la teoria literària a les bases per a la conversa literària a les aules de primària: endinsar-se en el bosc
-
La reflexió sobre la llengua en el currículum LOMLOE. Una mirada competencial a l'ensenyament de la gramàtica. -Inscripció tancada-
Guia bàsica per a la matrícula
Un cop formalitzada la matrícula, només es farà la devolució de l'import en els casos de malaltia greu o d'accident i sempre que no hagi començat el curs. El tràmit es farà mitjançant sol·licitud al Registre de la UAB, amb la documentació corresponent que acrediti la situació al·legada.
Presentem una proposta formativa que té per objectiu acostar punts clau del nou currículum als docents i posar aquests aspectes pedagògics i didàctics en relació amb les pràctiques d'aula.
Gràcies al suport del Departament d’Educació la inscripció dels cursos i de l'itinerari indicats és gratuïta.
Itinerari
Els itineraris tracten diferents aspectes d’un tema específic. De la mà d'experts, ens acosten a qüestions rellevants en el debat educatiu amb la intenció d'aportar-hi llum des de diverses perspectives, de manera que això ajudi a emmarcar i actualitzar la pràctica docent.
En aquesta ocasió, perquè ens orientin cap a un coneixement aprofundit dels nous currículums comptem amb mestres, professors i especialistes en educació amb un gran bagatge professional i expertesa en diferents punts especialment rellevants en el nou marc: personalització de l’aprenentatge, plurilingüisme escolar, benestar emocional i l’escola; relació entre competència comunicativa i aprenentatge, i avaluació en els processos competencials.
-
Itinerari del currículum a l'aula -Places exhaurides-
Cursos d’aprofundiment i d’actualització
Són cursos que tracten diferents temàtiques amb l’objectiu d’aprofundir en un tema transversal o específic.
-
Com treballar la competència científica a la secundària -Places exhaurides-
-
Gestió d'aula i aprenentatge -Places exhaurides-
-
La tutorització del treball de recerca del batxillerat en els àmbits humanístic i de ciències socials: recursos i estratègies -Inscripció tancada-
Els itineraris són una proposta formativa pensada per a tractar diferents aspectes d’un tema específic o per a acostar-s'hi des d'un fil conductor comú que lligui punts diferents.
Es tracta de sessions amb experts que s'acosten a qüestions rellevants en el debat educatiu amb la intenció d'aportar-hi llum des de diverses perspectives, de manera que això permeti generar una panoràmica que ajudi a emmarcar-hi la pràctica docent.
-
Itinerari Grup AFIN (Re)pensant l’educació sexual integral des d'una perspectiva de gènere centrada en la infància -Inscripció tancada-
Una proposta formativa per a acompanyar els docents en el disseny, la implementació i la reflexió sobre pràctiques o situacions d’aula de diferents àmbits. Les sessions es programen de manera que permetin una reflexió fonamentada de les activitats que els docents preparin o duguin a terme.
Són cursos de 30 o de 40 hores, que poden incloure presencialitat, connexions telemàtiques síncrones i treball autònom.
Per tenir dret al certificat corresponent s'ha d'assistir a un mínim del 80% de les hores de treball síncron, bé sigui presencial, bé a distància o en línia; o bé n'inclogui de totes dues modalitats, i, també, superar el 100% de les tasques previstes com a treball autònom.
-
Aprendre a llegir i escriure a l’educació infantil i al cicle inicial de primària -Inscripció tancada-
Són cursos que tracten diferents temàtiques amb l’objectiu d’aprofundir en un tema transversal o específic.
Modalitat asíncrona
Aquests cursos es basen en el treball autònom a partir de les propostes de recursos, materials i activitats en una aula virtual.
Per tenir dret al certificat corresponent s'han de superar el 100% de les tasques encarregades.
-
Com treballar a l’aula amb activitats competencials, afavorint la creativitat, el treball cooperatiu i l’autoavaluació -Inscripció tancada-
-
Introducció a la Neurociència de l'aprenentatge -Inscripció tancada-
Modalitat híbrida
Aquests cursos es basen en sessions síncrones, virtuals o presencials, complementades amb hores de treball autònom.
Per tenir dret al certificat corresponent s'ha d'assistir a un mínim del 80% de les connexions sincròniques i superar el 100% de les tasques encarregades.
-
Seguiment i tutorització del treball de recerca del batxillerat en la modalitat cientificotècnica Inscripció tancada
Guia bàsica per a la matrícula
Un cop formalitzada la matrícula, només es farà la devolució de l'import en els casos de malaltia greu o d'accident i sempre que no hagi començat el curs. El tràmit es farà mitjançant sol·licitud al Registre de la UAB, amb la documentació corresponent que acrediti la situació al·legada.