Eleccions Junta de Facultat

Eleccions a la Junta de Facultat de Biociències

Us informen que la Facultat de Biociències, d'acord amb el seu Reglament, reprèn la convocatòria d’eleccions de representants del sector C (estudiants) a la Junta de la Facultat de Biociències, que es va haver de posposar a causa de l’atac informàtic patit per la Universitat Autònoma de Barcelona el passat mes d’octubre.

Per aquestes eleccions, s'utilitzarà el sistema de votació electrònica, durant el període comprès entre les 10h del 16 de març i les 12h del 17 de març de 2022.

DOCUMENTACIÓ

Resolució
Reglament electoral
Representants vacants per circumscripció
Calendari Eleccions Junta de Facultat 2020

CENS ELECTORAL

A partir del 14 de febrer de 2022, podreu consultar el cens a través d’aquest enllaç, accedint amb el vostre usuari (NIU) i la vostra contrasenya.

Per reclamacions del cens electoral envieu un correu a dg.biociencies@uab.cat adjuntant el Model de reclamació al cens provisional.

Resolució de les reclamacions al cens electoral per la Junta Electoral

CANDIDATURES

Termini per a la presentació de candidatures: del 15 al 27 de febrer de 2022.

Presentació de candidatures

Proclamació provisional dels candidats i de les candidates per la Junta Electoral: 28 de febrer de 2022.

Candidatures provisionals

Candidatures definitives

Termini per a presentar reclamacions a la proclamació dels candidats/es: del 2 al 3 de març de 2022.

Per reclamacions de la proclamació de candidats/es, envieu un correu a dg.biociencies@uab.cat adjuntant el Model de reclamació de proclamació de candidatures.

Proclamació definitiva dels candidats per la Junta Electoral: 4 de març a les 13 h

VOTACIÓ ELECTRÒNICA

Des de les 10:00 hores del 16 de març fins a les 12:00 del 17 de març de 2022.

Votació electrònica

RESULTATS

Els resultats provisionals de les eleccions a Junta de Facultat de Biociències es publicaran el 18 de març.

Resultats Provisionals

El termini per a la presentació de reclamacions als resultats provisionals finalitza el 23 de març de 2022.

Per presentar reclamacions als resultats provisionals de les eleccions, envieu un correu a  dg.biociencies@uab.cat adjuntant el Model de reclamació de resultats provisionals

Resolució reclamació resultats provisionals

Resultats definitius