Arxiu de notícies

Campus UAB

La UAB enceta una iniciativa per potenciar els migdies amb "activitats de campus"

Des d'aquest curs acadèmic 20018-2019, la UAB inicia una experiència per incentivar l'organització i assistència dels alumnes a activitats al campus, durant diferents dies. Així, ha fixat vuit dies -en la franja horària de les 13 h. a les 15 h.- en què s'aturarà l'activitat acadèmica per a participar en les "activitats de campus".

Fira esportiva SAF

Primera fira de seccions esportives organitzada pel SAF de la UAB

El SAF organitza una fira de seccions esportives per tal que alumnes que tinguin interès en practicar esports al campus puguin informar-se de tot el que tenen al seu abast: competicions, seleccions, seccions, etc. Tindrà lloc el dijous 27 de setembre al poliesportiu del SAF, entre les 10 i les 17 h.