
Feminicides, l¿altra cara de la violència
Aquesta recerca vol definir els patrons psicològics i socioculturals que porten els homes a cometre un feminicidi
Aquesta recerca vol definir els patrons psicològics i socioculturals que porten els homes a cometre un feminicidi
El Vicerectorat de Formació i Innovació Docent de la UAB, a través de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE), elaborarà una nova sèrie d’informes d’estudis docents que analitzaran en profunditat els factors que influeixen en els processos formatius dins de la Universitat.
Laura Pons Martínez, alumna del programa de doctorat en Cirurgia i Ciències Morfològiques, ha guanyat el primer premi del concurs «Tesi en 4 minuts» de la UAB d’aquest any, dotat amb 800 €, i representarà la Universitat en la fase final, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, el proper 3 de juliol a les 17.30 h a l’Espai Fundació ”la Caixa” Girona.
La final del concurs «Tesi en 4 minuts», en el qual es planteja el repte als estudiants de doctorat de presentar la seva tesi doctoral en un temps màxim de quatre minuts, tindrà lloc el 8 de maig a les 12 h a l'Escola de Doctorat. L'acte es retransmetrà en directe pel canal de YouTube de la UAB.
S’obre una nova convocatòria d'ajuts per al desenvolupament de projectes d’innovació docent relacionats amb els estudis oficials de grau que tinguin en compte necessitats docents i que aportin propostes de millora transferibles a la comunitat universitària. Les sol·licituds es poden presentar entre el 5 de maig i el 5 de juny.
Durant el període de vacances de Setmana Santa de 2025, la majoria de les instal·lacions i els serveis del campus de Bellaterra estaran tancats del 14 al 17 d’abril. Alguns serveis romandran operatius en horari especial.
La convocatòria, a la que hi poden participar el professorat i el PTGAS de la UAB, té per objectiu incentivar la formació de postgrau i contínua. El termini de presentació de sol·licituds s'obrel'1 de maig i finalitza 30 de juny de 2025.
La UAB convoca una nova edició del concurs «Tesi en 4 minuts», en el qual es planteja el repte als estudiants de doctorat de presentar la seva tesi doctoral en un temps màxim de quatre minuts. El termini per inscriure’s al concurs s'ha ampliat fins al 21 de març del 2025, i el 8 de maig tindrà lloc la presentació dels finalistes davant del tribunal.