Arxiu de notícies

Premi a l'excel·lència professional per al professor Cinto Niqui

Cinto Niqui, professor del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB, ha rebut el premi a l'excel·lència professional dels XXI Premis Connexió, que distingeixen institucions, empreses i professionals que han tingut un paper destacat en les telecomunicacions i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

La UAB ja té guanyadors del concurs Tesi en 4 Minuts

El 19 de maig, a les 12 h, s'ha celebrat la final del concurs Tesi en 4 Minuts. El jurat ha concedit el 1r premi a Ana Sánchez, el segon premi a Bruno Rodríguez i el públic ha votat telemàticament per concedir el tercer premi, que ha estat per a Judith Sánchez.

Descobreix la flora de la UAB

Els dies 20 i 21 de maig la comunitat universitària pot participar en la plantació d'arbusts i col·laborar en el mostreig de flora del campus.

Open Campus Sabadell

Neix el projecte open Campus al Campus de Sabadell

Aquest dijous 19 de maig de 2022 tindrà lloc l'open Campus Sabadell, una iniciativa que vol recuperar l'organització d'activitats presencials al Campus de Sabadell dirigida al Grau d'Empresa i Tecnologia i el Grau de Comptabilitat i Finances de la Facultat d'Economia i Empresa, així com el Grau de Gestió Aeronàutica de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).