Arxiu de notícies

Ens deixa Rosa Vidal

El 28 de setembre de 2022 ens va deixar Rosa Vidal Sanz, gestora de l'àmbit acadèmic. La UAB expressa el condol més sentit a les persones que l'apreciaven i comparteix la tristor per la seva pèrdua.

Llibre de la memòria de la UAB

Ens deixa el professor Ricard Solà

El 15 de setembre de 2022 ens va deixar Ricard Solà Lamoglia, catedràtic jubilat del Departament de Medicina. La UAB expressa el condol més sentit a les persones que l'apreciaven i comparteix la tristor per la seva pèrdua.

Francesc Espinet

Ens deixa el professor Francesc Espinet

L’equip de govern i tota la comunitat de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB volem expressar el nostre condol per la mort de Francesc Espinet Burunat, qui fou durant dècades  professor d’Història del nostre centre.

Fausto Miguélez

Ens deixa el professor Fausto Miguélez

El 13 de setembre de 2022 ens va deixar Fausto Miguélez Lobo, professor jubilat del Departament de Sociologia i ex degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia entre els anys 2001 i 2005. La UAB expressa el condol més sentit a les persones que l'apreciaven i comparteix la tristor per la seva pèrdua.