Arxiu de notícies

Open access

Publicar a revistes d’MDPI, menys costós amb l’afiliació de la UAB

L’afiliació enguany de la UAB a l’Institutional Open Access Program (IOAP) permet al personal de recerca de la Universitat reduir en un 25% els costos de publicar en les revistes de l’editor Multidisciplinary Digital Publishing Institute (MDPI), pioner en la publicació de revistes acadèmiques en accés obert.

Imatge Pitching Facultat

Nova edició del PITCHING DE LA FACULTAT

La Facultat organitza un nou PITCHING propi a principis de juliol del 2019 per seleccionar els cinc projectes que la Facultat presentarà a la 5a edició del PITCHING AUDIOVISUAL Universitat – Indústria a celebrar els propers 19 a 22 de novembre de 2019 a Barcelona.
Termini presentació de projectes: dimecres 26 de juny

Puayl 3Q

"Els mitjans de comunicació són prescriptors de llengua"

La UAB ha lliurat cinc doctorats honoris causa excepcionals amb motiu del seu cinquantè aniversari. Entrevistem, en aquest 3Q, el periodista Joaquim Maria Puyal, alumni de la facultat.

Imatge I Hate New York Notícia

Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia

El dimarts, 14 de maig, es projectarà el documental I Hate New York (2018) de Gustavo Sánchez a la Sala Cinema UAB, i a continuació hi haurà un col·loqui amb el director del film, Gustavo Sánchez; el muntador i exalumne de la UAB, Gerard López i la portaveu del col·lectiu LGBTI+ Sin Vergüenza UAB, Alma Pereira, amb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia que se celebra el dia 17 del mateix mes.

Activitats de Campus 17 de maig

Arriben les "Activitats de Campus" el divendres, 17 de maig

El proper divendres, 17 de maig, es desenvoluparan diverses "Activitats de Campus", una iniciativa iniciada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 h, perquè l'alumnat participi en activitats del campus.

Concurs

La UAB celebra la segona edició del concurs Tesi en 4 minuts

El concurs té lloc avui dijous a partir de les 10 h, a la sala de graus de l'Escola de Doctorat. Deu estudiants de doctorat de la UAB explicaran la seva recerca en un temps màxim de 4 minuts. El jurat concedirà el 1r i el 2n premi, i el públic votarà per escollir el 3r premi.

MasterclassMaratoComunicacio2019

La "masterclass" de La Marató de TV3 omple l'Aula Magna de Comunicació

Uns 200 estudiants han omplert l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació per escoltar la masterclass sobre La Marató de TV3 el dimarts, 21 de maig. Gemma Nierga -Alumni UAB- i Ramon Gener, presentadors del programa en l’edició del 2018, han conduit l'acte -que ha estat protagonitzat per la solidaritat i la investigació- i en el qual s'han donat a conèixer les claus de l’èxit d'aquest programa de televisió que s'ha convertit en tot un referent al món.