Arxiu de notícies

Benvinguts al curs 2021-22: com l'encarem a la Facultat?

Començarem el curs el 13 de setembre amb un primer semestre on seguirem el model semipresencial: és a dir s'aniran alternant les setmanes virtuals i les setmanes presencials. Les teories de les assignatures es faran a la setmana virtual, mentre que les pràctiques i els seminaris en la setmana presencial.

Campus de la UAB (imatge de recurs)

Serveis al campus de la UAB durant el mes d'agost

Durant el mes d'agost els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Durant tot el mes es prioritza el treball a distància allà on és possible dur a terme l’activitat de manera no presencial.

Anna López i Marc Izaga guanyen el concurs per la nova imatge d'UABmèdia

Els estudiants del Grau de Periodisme Marc Izaga i Anna López han guanyat el concurs convocat per a la Facultat per a la renovació de la imatge d'UABmèdia amb una proposta contemporània, conceptual, simple, potent, minimalista i molt entenedora i que s'escau als propòsits de passió, atreviment, actualitat i qualitat que es vol potenciar amb la nova imatge.

Un TFG de la Facultat esdevé una exposició al Centre Cívic Guinardó

El Projecte Berracas protagonitza l'exposició audiovisual i documental de la XXV edició del Festival d’Art Emergent Stripart al Centre Cívic Guinardó. Aquest projecte recull testimonis de dones colombianes sobre el conflicte d’aquell país. Aquesta iniciativa ha estat finançada per l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP) a la seva convocatòria d'investigació del 2018 i actualment compta amb el finançament de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) de la UAB.