Grup Estable de Dansa

ATENCIÓ: El curs 2017/2018 no hi haurà Grup Estable de Dansa

Direcció: Carles Salas

El Grup Estable de Dansa desenvolupa una tasca formativa de tècnica contemporània i de creació amb els participants.

A final d'any es presenten els espectacles resultants dins i fora de la UAB i es fan intercanvis amb altres grups de dansa d'universitats espanyoles i europees.

Tot i que les persones integrants del Grup Estable no es dediquen a la dansa de manera professional, responen a un grau de dedicació, exigència i qualitat molt notable.

Com a contrapartida a aquest elevat grau d’implicació, l'alumnat participant rep un reconeixement acadèmic amb crèdits ECTS.

Per ser membre del Grup Estable de Dansa cal assistir a una prova d'accés, que permet al director de fer una selecció dels candidats. Un cop superada la prova, la formació que reben els membres del Grup Estable de Dansa és gratuïta.

Informació curs 2016/2017

Preinscripció per a nous membres: de l'1 de juliol al 16 d'octubre de 2016.

Dates del curs: del 19 d'octubre de 2016 al 24 de maig de 2017.
Dies i horaris d'assaig: el dilluns, el dimecres i el divendres de 16.00 h a 18.00 h.

Convalidable per 6 crèdits ECTS.

Sessió informativa

El dilluns 10 d'octubre de 16.00 a 17.00 h tindrà lloc una sessió informativa per resoldre qualsevol dubte sobre el funcionament del grup o de la prova.

Prova d'accés

Prova d'accés per nous membres: dilluns 17 d'octubre de 16.00 h a 18.00 h.

La prova d’accés consisteix en una sessió de treball de dues hores de durada en què es fa una classe tècnica de dansa contemporània i cada aspirant exhibeix un solo que ha dissenyat i preparat prèviament.

El solo ha de complir els requisits següents:

- Ha de tenir una durada d’entre 2 i 3 minuts.
- El material coreogràfic ha de ser personal i original. No pot haver estat copiat ni muntat per altres persones.
- El solo no es pot presentar ni amb música ni amb vestuari.

Requisits generals

- Tenir formació en dansa contemporània ja sigui mitjançant cursos i tallers de dins o de fora de la UAB, o pel fet d'haver format part prèviament d'un grup de dansa.

- Assistir a la prova d'accés.

ANAR AL FORMULARI D'INSCRIPCIÓ