Màster en Màrqueting Polític: Estratègies i Comunicació Política

Presentació

El màster està destinat a formar a futurs professionals de la consultoria i comunicació política, a partir d'eines teòriques i pràctiques. L'objectiu és oferir una formació específica en màrqueting i comunicació política a titulats en ciències polítiques, sociologia, ciències de la comunicació i ciències socials.

La missió del programa és aconseguir que els professionals formats en aquesta disciplina estiguin plenament preparats per a cobrir les necessitats que exigeix la pràctica de la política, tant a nivell personal com en formació política, que veu en l'externalització de l'Assessoria i Comunicació Política, fins ara gestionades des dels centres polítics, el camí per a la professionalització de la funció política.

Al màster conflueixen acadèmics de vàries Universitats i països; consultors de destacat renom, i professionals en exercici, tant de tots els partits polítics –que amb les seves diferents orientacions ideològiques enriqueixen el versàtil camp de la política pràctica i l'anàlisi polític- com dels professionals institucionals que posen tots els seus coneixements a disposició dels qui desitgen formar-se per a liderar o assessorar líders.

Objectius

Formar futurs professionals de la política activa o de l'assessorament polític, a partir de l'aportació dels professors de tres àmbits: acadèmics, professionals i institucionals.

Requisits d'accés

Llicenciats, diplomats o graduats universitaris

- Analista polític
- Gabinets de Comunicació: Institucional – Professional – Polític
- Analista d'estudis d'opinió pública
- Consultoria i assessoria política
- Consultoria i assessoria de comunicació
- Investigador social
- Professional de la política activa

Mercè Sala

Telèfon: 934871076

Correu electrònic: salamm@diba.cat

Web: http://mmp.uab.cat/

Màster propi UAB

14a Edició
Places: 30
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 1306/14
Preu: 5600 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) C. Mallorca, 244, pral. 08008 Barcelona
Dates: del 27/10/2017 al 30/09/2019
Idioma de docència:
Castellà (80%), Anglès (10%), Català (10%)
Interuniversitari:
Universidad de Santiago de Compostela
Centres responsables:
Institut de Ciències Polítiques i Socials
Centres col·laboradors:
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Departament de Ciència Política i de Dret Públic
Diputació de Barcelona
Títol que s'obté:
Màster en Màrqueting Polític: Estratègies i Comunicació Política Diploma de Postgrau en Comunicació Política i Institucional Diploma de Postgrau en Anàlisis i Comunicació Política

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.