Màster en Gestió de la Comunicació Política i Electoral

Presentació

El Màster en línia en Gestió de la Comunicació Política i Electoral és una oportunitat per a aquells professionals de la comunicació política i electoral o persones amb un interès en aquesta àrea que volen aprofundir en els seus coneixements o trobar una sortida professional en un sector comunicatiu que registra una demanda creixent d'experts. L'augment i multiplicació de canals de comunicació política, el procés de modernització de les institucions públiques i privades, la importància de la forma en què comuniquen els partits i la conscienciació d'empreses i institucions per la responsabilitat social corporativa (RSC) ha fet que augmenti l'interès per la figura de gestor en comunicació política i electoral.

El programa que ofereix el Màster online en Gestió de la Comunicació Política i Electoral està orientat tant a analitzar les estructures, funcions i tècniques de comunicació i màrqueting polític en general com, més específicament, a la pràctica de les estratègies de comunicació pública i de mobilització electoral.

El Màster en línia en Gestió de la Comunicació Política i Electoral es dirigeix, especialment, a llicenciats o graduats universitaris (en Comunicació, Ciència Política i / o qualsevol disciplina de les Ciències Socials), que desitgin especialitzar-se en l'àmbit de la comunicació política i electoral .

El curs també serà de gran utilitat per a tota aquella persona interessada d'altres àmbits que desitgi adquirir coneixements en matèria de comunicació política i electoral.

Així mateix, el Màster en Gestió de la Comunicació Política i Electoral està dissenyat per a completar la formació de professionals en actiu de la comunicació i de quadres d'organitzacions polítiques, governamentals, socials i sindicals, que vulguin professionalitzar-se en el sector del màrqueting polític.

Objectius

L'objectiu bàsic del màster és que els alumnes puguin realitzar com a professionals la planificació i el desenvolupament de programes i campanyes públiques i electorals en tots els seus aspectes.

Requisits d'accés

Com a requisit d'admissió cal tenir un títol universitari d'un mínim de 180 crèdits ECTS o equivalent.

Sortides professionals

Les possibilitats i sortides professionals que ofereix el Màster online en Gestió de la Comunicació Política i Electoral inclou, entre altres, perfils vinculats a Gabinets de Comunicació, responsables de comunicació de partits polítics, governs i institucions públiques, assessors de comunicació en l'àmbit públic, polític i electoral, o treball en empreses de comunicació, relacions públiques i publicitat.

S'ha de destacar que el Màster online en Gestió de la Comunicació Política i Electoral forma professionals que poden desenvolupar-se en diferents espais de la comunicació, ja que ofereix els coneixements necessaris perquè els alumnes i les alumnes que el cursen esdevinguin professionals reeixits capaços de desenvolupar una sòlida carrera en l'àmbit de la comunicació política i electoral.

Núria Fernández

Telèfon: 935814469

Correu electrònic: m.gcpe@uab.cat

Web: https://mastercomunicacionpolitica.wordpress.com/

Màster propi UAB

16a Edició
Places: 40
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 1078/16
Preu: 4100 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Online
Dates: del 01/10/2017 al 30/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (95%), Català (3%), Anglès (2%)
Centres responsables:
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Títol que s'obté:
Màster en Gestió de la Comunicació Política i Electoral

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.