Màster en Estratègia i Creativitat Digital (Semipresencial)

Presentació

Màster en Estratègia i Creativitat Digital
En el context de la crisi internacional, Internet és l'únic mitjà que ha continuat creixent en consum i inversió publicitària de manera constant any rere any. Actualment resulta impensable concebre la comunicació de les empreses i organitzacions sense el suport dels mitjans digitals.

Al màster en Estratègia i Creativitat Digital s'estudien des d'una perspectiva pràctica i actualitzada els diferents mecanismes que pot utilitzar el comunicador per tal de fer arribar un missatge amb contingut i que aporti valor tant a la marca com a l'usuari.

Tanmateix, els alumnes rebran formació en tècniques d'investigació que aplicaran per aprofundir en el camp de la comunicació interactiva que més els interessi per tal de convertir-se en experts indiscutibles en la matèria.


El màster d'Estratègia i Creativitat Digital és una formació pionera per als professionals del sector de la publicitat en la utilització de les eines de comunicació digital pel al desenvolupament de projectes online a Internet i altres mitjans innovadors. La primera edició es va impartir l'any 1997 com a diplomatura de postgrau. Durant gairebéde 20 anys de formació més de 300 alumnes s'han acostat a un mitjà que no ha parat de desenvolupar-se fins a convertir-se en una eina fonamental per a qualsevol comunicador avui en dia.

Durant el primer curs (diplomatura de postgrau) l'objectiu és donar als alumnes una visió panoràmica de les diferents eines que estan al seu abast en l'entorn digital així com la manera d'utilitzar-les per desenvolupar una comunicació de qualitat per una marca, ja sigui treballant al departament de comunicació d'aquesta o des de la perspectiva de l'agència de publicitat. En el segon curs (màster) es dóna als alumnes les eines i els coneixements metodològics necessaris per dur a terme una investigació per tal que puguin aprofundir en l'àrea concreta en la qual es vulguin especialitzar de cara al seu desenvolupament professional.

Objectius

- Preparar els seus alumnes per al desenvolupament, direcció i coordinació de projectes de comunicació a través d'Internet, les xarxes socials, les plataformes mòbils i els mitjans digitals.
- Dotar els alumnes de les eines de recerca necessàries per tal de desenvolupar un projecte d'investigació en matèria d'interactius.

Requisits d'accés

Aquest màster està dirigit a diplomats/llicenciats/graduats universitaris, enginyers, professionals de la comunicació, el màrqueting, dissenyadors, informàtics, professors i professionals de l'empresa en tots els seus àmbits, amb titulació universitària d'un mínim de 180 ECTS o equivalent.

Sortides professionals

Algunes de les sortides professionals que ofereix el màster són:
- Community Manager
- Creatiu/Art/Gestor en projectes digitals
- Digital Brand Manager
- Director de Projectes Digitals
- Director d'Interactius
- Director d'Art Multimèdia
- Docent
- Emprenedoria i New Business
- Encarregat del departament de publicitat/comunicació de grans portals
- Encarregat de projectes d'e-commerce
- Interactive Project Manager/executiu de comptes en agències digitals
- Investigador en comunicació digital
- Redactor en mitjans on-line
- Planificador de Mitjans on-line
- Planner Digital
- Product Manager d'una empresa web
- Productor Multimèdia
- Planner de projectes on-line
- SEM Analyst
- SEO Analyst
- Social Media Analyst
- Tècnic de màrqueting portant la web d'una empresa

Contacte

David Roca Correa

Telèfon: 935812865

Correu electrònic: master.ecd@uab.cat

Web: http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital.html

Màster propi UAB

10a Edició
Places: 35
Orientació: Recerca, Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 2193/10
Preu: 5580 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Lloc: Casa de la Convalescència de Barcelona (c/ Sant Antoni Marià Claret 171, 08041 Barcelona)
Dates: del 26/01/2018 al 05/07/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors:
Double You
Anuntis
Herraiz Soto
Títol que s'obté:
Màster en Estratègia i Creativitat Digital. Diploma de Postgrau en Estratègia i Creativitat Digital. Aquest programa ofereix certificacions dels següents mòduls: Certificat d'aprofitament del curs Planificació Estratègica de la Comunicació Digital. Certificat d'aprofitament del curs Creativitat Aplicada a l'Entorn Digital. Certificat d'aprofitament del curs Màrqueting Digital.

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.