Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Presencial)

Presentació

En les organitzacions cada vegada és més necessari comptar amb un especialista en relacions públiques, un professional que tingui la capacitat de gestionar amb talent aquelles situacions en les quals sigui convenient aplicar aquest tipus de comunicació.

A més, les organitzacions cada vegada tenen una actitud més pro-activa davant els mitjans de comunicació, el que duu a una major importància i professionalització dels gabinets de comunicació.

Aquest màster pretén oferir als alumnes la possibilitat d'accedir al coneixement de les diferents àrees de les Relacions Públiques, així com especialitzar-se en la temàtica que més els interessi, aprofundint en els seus coneixements més enllà de les possibilitats que ofereix una llicenciatura.


Es busca un plantejament seriós i professional de l'activitat de les Relacions Públiques, tant en el seu àmbit empresarial com institucional. A través del programa que es presenta amb el màster, els alumnes seran capaços de desenvolupar estratègies de Relacions Públiques en funció dels objectius.

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en el camp de les relacions públiques i les agències de comunicació en recerca d'una major especialització i professionalització.

Per això s'utilitza en gran mesura el mètode del cas, a través de com els alumnes treballen casos reals que han de resoldre normalment en equip per a contribuir així al desenvolupament de les seves capacitats (negociació, flexibilitat, coneixement de diferents punts de vista, etc.).

Requisits d'accés

Titulació universitària de grau o equivalent, preferentment en Ciències de la Comunicació (Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme, Comunicació Audiovisual), Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Relacions Internacionals, Màrqueting, Economia, Dret, Relacions Laborals, Turisme, i altres àmbits afins.

Sortides professionals

Com professionals de les relacions públiques, en el següent tipus d'empreses: agències relacions públiques, agències de comunicació, gabinets, departaments de comunicació corporativa, departaments de relacions públiques internes i externes, empreses d'esdeveniments, departaments de màrqueting, empreses de patrocini i mecenatge, departaments de recursos humans.

També actuant com assessor extern en empreses, col·legis professionals, institucions, ONG's, fundacions, etc.

Contacte

Jéssica Menéndez

Telèfon: 935814468

Correu electrònic: master.rrpp@uab.es

Web: http://rrppmaster.uab.cat/

Màster propi UAB

11a Edició
Places: 54
Orientació: Acadèmica, Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 1502/11
Preu: 5600 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Aulari Central, Campus UAB
Dates: del 01/10/2017 al 30/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (90%), Anglès (10%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.