Màster en Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat (Presencial)

Presentació

En una societat cada vegada més competitiva, s'exigeix una especialització dels llocs de treball, buscant-ne especialistes en la matèria que siguin capaces d'afrontar amb èxit els objectius plantejats per les organitzacions. El desenvolupament econòmic, unit a una creixent globalització dels mercats, implica una cerca per part de les empreses d'individus que tinguin una formació que els capaciti per gestionar correctament els plans de màrqueting i publicitaris.

A través d'aquest màster s'ofereix la possibilitat de treballar àmpliament ambdues variants, les quals són indispensables per al lloc que ocupa un Account Manager (Director de Comptes).

Les empreses necessiten de professionals que siguin capaces de sumar els seus coneixements específics de màrqueting i publicitat per portar amb èxit la comercialització dels productes/serveis, ja que sense això l'empresa no seria viable.


Seguint una coherència amb els anteriors cursos de postgrau que s'han anat aprovant a l'àrea de coneixements de la Comunicació a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb una vessant clarament d'especialització, sorgeix el projecte d'aquest màster, oferint una especialització en l'àmbit de la gestió i direcció de comptes publicitaris que no ofereix la llicenciatura.

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en l'àmbit de la gestió i direcció de comptes publicitaris, en la cerca d'una major especialització i professionalització.

Per a això s'utilitza en gran mesura el mètode del cas, a través del qual els alumnes treballen casos reals que han de resoldre normalment en equip per a contribuir així al desenvolupament de les seves capacitats (negociació, flexibilitat, coneixement de diferents punts de vista, etc.)

Requisits d'accés

Llicenciats/des en Ciències de la Comunicació, Màrqueting, Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Psicologia i altres àmbits afins.

Sortides professionals

Com a professionals especialitzats en la gestió de comptes, poden treballar en les següents tipologies d'empresa: agències de publicitat en general, agències de publicitat on-line, departament de comunicació d'una organització, departament de màrqueting, identitat corporativa, mitjans de comunicació, departament comercial, etc.

Contacte

Jesica Ana Florencia Menendez Signorini

Telèfon: 935814462

Correu electrònic: master.publicitat@uab.cat

Web: http://masterpublicidad-marketing.uab.cat/

Màster propi UAB

10a Edició
Places: 40
Orientació: Acadèmica, Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 1628/10
Preu: 5600 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Aulari Central , Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 01/10/2017 al 30/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Màster en Direcció de Comptes Publicitaris.

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.