Postgrau en Il·lustració Creativa i Tècniques de Comunicació Visual

Presentació

Des de fa 10 anys Eina Escola de Disseny i Art forma il·lustradors a través dels seus postgraus en il·lustració. Després de nou edicions, el curs d'especialització en Il.lustració creativa i tècniques de comunicació visual, curs de referència en l'àmbit de l'ensenyament superior de la il.lustració professional, s'instaura com a diplomatura de postgrau.

Eina entén que la il·lustració s'ha convertit en un recurs visual imprescindible dels mitjans de comunicació (sobre paper audiovisuals o en suport digital) i per això s'erigeix com a catalitzador que recull i posa en contacte les diferents procedències, inquietuds ambicions i maneres de fer que coexisteixen en un sector tan divers.

Els cursos de postgrau d'il·lustració d'Eina (tan el de creativa com el d'infantil) tenen per objectiu ser un punt de trobada al voltant de la il·lustració des d'on es puguin crear les condicions adequades per a l'anàlisi, l'experimentació i la difusió. Així, les activitats dels cursos d'il·lustració van més enllà de les aules i s'expandeixen per donar lloc a publicacions, campanyes, exposicions, participació a premis, festivals o accions solidàries.

Aquesta diplomatura de postgrau es fa en una ciutat de referència en el món del disseny i de la il·lustració com és Barcelona i en l'ambient creatiu d'Eina fundada l'any 1967. Eina acumula una àmplia experiència de dedicació a un ensenyament obert, innovador i relacionat amb els corrents internacionals en l'àmbit del disseny i l'art.

Com a centre d'estudis superiors Eina planteja les seves activitats d'acord amb paràmetres de rigor acadèmic i capacitat d'anàlisi del context, fomentant la creació i el debat cultural.

Objectius

Els alumnes adquiriran domini de tècniques tant tradicionals (dibuix, pintura, etc.) com avançades (domini de recursos digitals i multimèdia), així com les capacitats per a poder respondre a encàrrecs reals, adaptant-se a les necessitats i especialitats dels diferents tipus de mitjans de comunicació que en l'actualitat utilitzen la il.lustració com a mitjà d'expressió.

Així mateix es fomentarà i s'incentivarà el treball individual i en equip.

Requisits d'accés

- Titulats universitaris: graduats superiors en Disseny, graduats en Arts i Disseny, llicenciats en Belles Arts.

En cas de no tenir qualsevol d'aquestes condicions, caldrà presentar un currículum amb, si s'escau, referències del propi treball artístic. Aquests documents seran avaluats per la coordinació del curs per determinar els estudiants aptes.

- Il.lustrador per a premsa (revistes i diaris).
- Il.lustrador per a publicitat i disseny gràfic.
- Il.lustrador de llibres per a adults i/o per a nens.
- Il.lustrador per a animació.
- Director d'art.

Vivian Fernández

Telèfon: 932030923

Correu electrònic: postgraus@eina.cat

Web: http://www.eina.edu/illustration

Postgrau UAB

9a Edició
Places: 30
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 2328/9
Preu: 3660 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: EINA, Escola de Disseny i Art. Passeig de Santa Eulàlia, 25. Barcelona
Dates: del 03/10/2017 al 13/07/2018
Idioma de docència:
Castellà (90%), Català (10%)
Centres responsables:
Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau en Il·lustració Creativa i Tècniques de Comunicació Visual

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.