Presentació

En diferents activitats professionals dels Graus Psicologia i de Publicitat i Relacions Públiques es demanen competències i habilitats que són compartides per diferents perfils professionals d'empreses de comunicació, d'investigació i serveis d'informació, d'agències de creativitat, de planificació estratègica, etc. Amb els estudis aquí proposats es dóna una resposta concreta a aquestes necessitats professionals

La trajectòria de 13 edicions del postgrau, ara en format de Bolonya, aporta un coneixement real de les necessitats de les empreses i dels perfils professionals i actituds personals que actualment tenen més demanda. És un programa testat.

Objectius

Conèixer els principis bàsics, metodològics i tècnic pel desenvolupament de la direcció en les empreses en general i les de comunicació en particular, de forma creativa.

Desenvolupar capacitats per al disseny, producció i avaluació de projectes de comunicació en empreses de publicitat i comunicació per a anunciants.

Desenvolupar campanyes de comunicació integral.

Conèixer les aplicacions professionals de les tecnologies de la informació o del coneixement per poder ser utilitzades com eines estratègiques de comunicació encaminades a la resolució de problemes tant socials com productius.

Requisits d'accés

Els candidats han de ser llicenciats o Graduats universitaris en un dels següents estudis: Psicologia, Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació, Empresarials i altres estudis a considerar.

També es considerarà l'accés al Postgrau d'aquells professionals que demostrin un mínim de dos anys en la professió malgrat no tenir titulació universitària. En aquest cas obtindran un certificat d'haver-lo cursat, però no el títol de Diploma de Postgrau.

Sortides professionals

- Els/les titulats/des de la diploma podran desenvolupar les seves funcions en les àrees de planificació estratègica en comunicació, creativitat en comunicació, investigació motivacional i de mercat, anàlisi de tendències, valors i estils de vida, estratègies de marca (branding), creació de noms d'empreses i productes (naming).

- Es tracta d'una formació generalista i global que aporta coneixements per esser aplicats en una gran diversitat d'empreses vinculades al sector de la comunicació; i en general comporta capacitats per a plantejar possibilitats d'anàlisi i solucions a problemes professionals.

Maria Dolors Raya

Telèfon: 935812366

Correu electrònic: psicocreatividad@uab.cat

Web: https://psicocreatividadbcn.wordpress.com/

Postgrau UAB

18a Edició
Places: 30
Orientació: Recerca, Professional
Codi de l'estudi: 1605/18
Preu: 1980 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Facultat de Psicologia, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 26/02/2018 al 20/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau en Comunicació Creativa

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.