Presentació

La necessitat del mercat és l'especialització. El postgrau Anàlisi i Comunicació Política pretén aconseguir que els professionals formats en aquesta disciplina estiguin plenament preparats per a cobrir les necessitats que exigeix la pràctica de la política, tant a nivell personal com en formació política, que veu en l'externalització de l'Assessoria i Comunicació Política, fins ara gestionades des dels centres polítics, el camí per a la professionalització de la funció política.

El postgrau Anàlisi i Comunicació Política està destinat a formar a futurs professionals de la consultoria i comunicació política, a partir d'eines teòriques i pràctiques. L'objectiu és oferir una formació específica en anàlisi i comunicació política a llicenciats en ciències polítiques, sociologia, ciències de la comunicació i ciències socials.

Objectius

Aquest postgrau té com a objectiu formar els alumnes en l'anàlisi de les campanyes electorals i eleccions, màrqueting i comunicació política.

Requisits d'accés

Llicenciats, diplomats o graduats universitaris

Sortides professionals

Analista polític, gabinets de comunicació institucionals, professionals i polítics, analistes d'estudis d'opinió pública, consultora i assessoria política i de comunicació.

Mercè Sala

Telèfon: 934871076

Correu electrònic: salamm@diba.cat

Web: http://www.icps.cat

Postgrau UAB

10a Edició
Places: 11
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 1695/10
Preu: 2450 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) C. Mallorca, 244, pral. 08008 Barcelona
Dates: del 27/10/2017 al 21/04/2018
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Institut de Ciències Polítiques i Socials
Centres col·laboradors:
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Departament de Ciència Política i de Dret Públic
Diputació de Barcelona
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau en Anàlisi i Comunicació Política

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.