Postgrau en Actualització en Tècniques de Reproducció Humana Assistida

Presentació

Aquest programa forma part del mestratge en Biologia de la reproducció i Tècniques de Reproducció Humana Assistida. Està organitzat conjuntament entre l'Institut Universitari Dexeus i el departament de Biologia cel.lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB que aprofita els recursos utilitzats per impartir el Màster en Biologia de la Reproducció i Tècniques de Reproducció Humana Assistida, amb el qual està associat.

El desenvolupament de les tècniques de reproducció assistida en humans ha obert un ampli ventall d'oferta terapèutica per a solucionar nombrosos problemes reproductius que afecten a aproximadament el 15% de la població.

La demanda creixent d'aquests tractaments ha promogut la necessitat de professionals especialitzats en aquestes tècniques amb coneixements amplis tant en l'àmbit del laboratori com de la clínica aplicada.

El Diploma de Postgrau ofereix a aquests professionals l'oportunitat d'actualitzar els seus coneixements en un esperit coincident amb el concepte de life long learning. D'altra banda també ofereix als estudiants estrangers una versió reduïda i econòmicament més assequible (tant pel cost de la matrícula com el de l'estada) del Màster al qual està vinculat.

Objectius

El gran desenvolupament de noves tècniques en Reproducció Assistida en els últims anys i els nous avenços en el coneixement biomèdic d'esdeveniments implicats en els processos reproductius fa evident la necessitat de crear programes de formació continuada específics per als professionals d'aquest àmbit. Per això es pretén donar a l'alumne una posta al dia en formació bàsica i aplicada sobre l'esterilitat, la fertilitat i les Tècniques de Reproducció Humana Assistida.

Requisits d'accés

Graduats en:

- Biologia
- Bioquímica
- Biotecnologia
- Farmàcia
- Medicina
- Veterinària

Sortides professionals

Els professionals interessats se situen en l'àmbit biosanitari, concretament en l'embriologia clínica, tant en l'espècie humana com d'animals d'interès ramader. De tota manera, els alumnes també poden provenir de centres diagnòstics que abastin temàtiques relacionades amb les Tècniques de Reproducció Assistida (Anàlisis bioquímica, Genètica, etc), en empreses de distribució de productes i centres de recerca relacionats amb aquest àmbit. El seguiment del Diploma ha de millorar les seves expectatives de promoció professional en significar una actualització constant dels coneixements relacionats amb aquest àmbit.

Josep Santalo Pedro

Telèfon: 935812775

Correu electrònic: master.biologia.reproduccion@uab.cat

Postgrau UAB

7a Edició
Places: 10
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 2714/7
Preu: 3750 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Hospital Universitari Quirón-Dexeus
Dates: del 25/09/2017 al 02/02/2018
Idioma de docència:
Castellà (49%), Català (49%), Anglès (1%)
Centres responsables:
Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia
Centres col·laboradors:
Institut Universitari Dexeus
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau d'Actualització Tècniques de Reproducció Humana Assistida

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.