Curs en Planificació Estratègica de la Comunicació Digital (Semipresencial)

Presentació

En aquest mòdul els alumnes rebran les bases estratègiques per comprendre l'entorn de la comunicació digital i interactiva i ser capaços d'organitzar projectes de comunicació a partir de les eines que tenen al seu abast. Estudiaran les bases de la publicitat a Internet i coneixeran dades actualitzades sobre el sector i les noves tendències.

- Noves tendències creatives, continguts 2.0.

-Publicitat interactiva: El mercat publicitari a Espanya, La mesura d'audiències, Brand Positioning, Publicitat Online, Mesura i optimització, Formats i estratègies, Publicitat gràfica, Buscadors: SEO i SEM, Integracions web, Programes d'afiliació, e-Mail marketing, SMO: campanyes a blogs i a xarxes socials, Aplicacions i publicitat a mòbils, Un mon mòbil, Internet i les RRSS.

- Estratègia: Desenvolupament i planificació estratègica en la comunicació digital, Anàlisi del consumidor, Les característiques de l'entorn digital vs. els mitjans tradicionals, La web 2.0, Com afecta allò que és digital al màrqueting, Com realitzar una estratègia digital: el missatge clau, Com ha canviat la forma d'apropar-nos al consumidor, Estratègies digitals i social CRM, El món avui, El consumidor avui, Identitat Digital, Escoltar y on estar, Conversa, Altres aspectes, Tendències, Likeonomics, Celebrities més properes,Simplificació de processos i eines, Integració, Data Visualization, Crowdsourcing/founding, Immediatesa a PR i Costume Service, La conquesta de les APPs, Els treballadores herois, Geolocalització, Transparència, Culte al Retail, Co-Creació.

Requisits d'accés

Cap d'específic

Itineraris

Aquest curs forma part del màster en Estratègia i Creativitat Digital.(2193)

Eduard Bonet Cos

Telèfon: 935812865

Correu electrònic: master.ecd@uab.cat

Web: http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital.html

Curs d'especialització UAB

9a Edició
Places: 35
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 3169/10
Modalitat: Semipresencial
Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
Dates: del 02/02/2018 al 31/03/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors:
Double You
Anuntis
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Planificació Estratègica de la Comunicació Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.