Curs en Planificació Estratègica de la Comunicació Digital (Online)

Presentació

En aquest mòdul els alumnes rebran les bases estratègiques per comprendre l'entorn de la comunicació digital i interactiva i ser capaços d'organitzar projectes de comunicació a partir de les eines que tenen al seu abast. Estudiaran les bases de la publicitat a Internet i coneixeran dades actualitzades sobre el sector i les noves tendències.

Continguts

Al curs els alumnes treballaran els fonaments de la publicitat a Internet així com les noves tendències (estratègies mobile-local-social). Aprendran a utilitzar les eines que ofereix Google i a realitzar una campanya de banners. A partir d'aquí, es treballarà la creació d'una estratègia per a una campanya de comunicació digital i s'estudiarà el canvi de paradigma del 1.0 al 2.0.

Requisits d'accés

Cap d'específic

Itineraris

Aquest curs forma part del màster online en Estratègia i Creativitat Digital.3182

David Roca Correa

Telèfon: 935812865

Correu electrònic: master.ecd.online@uab.cat

Web: http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital-online.html

Curs d'especialització UAB

6a Edició
Places: 20
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 3229/6
Modalitat: Online
Lloc: on line
Dates: del 01/03/2019 al 10/05/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors:
Double You
Anuntis
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Planificació Estratègica de la Comunicació Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.