Curs en Màrqueting Digital (Semipresencial)

Presentació

En aquest curs s'estudiaran en profunditat diverses de les eines que s'utilitzen per tal d'articular i dur a terme productes de comunicació digital i campanyes de publicitat dins les agències interactives. Aquestes sessions funcionen com un “cicle de conferències” on l'alumne estudiarà aspectes molt específics. Aquest curs està especialment recomanat a aquells professionals en actiu que ja estiguin familiaritzats amb els processos estratègics i creatius però que desitgin actualitzar els seus coneixements.

Continguts

Durant aquestes sessions els alumnes rebran xerrades de professionals a manera de "cicle de conferències", que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del panorama de la comunicació digital i interactiva: bloc màrqueting, mobile i apps, tecnologies associades a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, advergaming, etc.

Requisits d'accés

Cap d'específic

Itineraris

Aquest curs forma part del màster en Estratègia i Creativitat Digital.(2193/)

Contacte

Eduard Bonet Cos

Telèfon: 935812865

Correu electrònic: master.ecd@uab.es

Web: http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital.html

Curs d'especialització UAB

11a Edició
Places: 35
Orientació: Professional
9 ECTS
Codi de l'estudi: 3171/11
Modalitat: Semipresencial
Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
Dates: del 22/03/2019 al 11/05/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors:
Double You
Anuntis
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Màrqueting Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.