Presentació

En aquest curs s'estudiaran en profunditat diverses de les eines que s'utilitzen per tal d'articular i dur a terme productes de comunicació digital i campanyes de publicitat dins les agències interactives. Aquestes sessions funcionen com un “cicle de conferències” on l'alumne estudiarà aspectes molt específics. Aquest curs està especialment recomanat a aquells professionals en actiu que ja estiguin familiaritzats amb els processos estratègics i creatius però que desitgin actualitzar els seus coneixements.

Continguts

- Advergaming
- Blog màrqueting
- e-Commerce
- Legislació
- New Media
- Presentacions
- Tecnologia
- Usabilitat

Requisits d'accés

Cap d'específic

Itineraris

Aquest curs forma part del màster on line en Estratègia i Creativitat Digital.3182

Contacte

David Roca Correa

Telèfon: 935812865

Correu electrònic: master.ecd.online@uab.es

Web: http://uabcom.com/estrategia-y-creatividad-digital-online.htm

Curs d'especialització UAB

5a Edició
Places: 20
Orientació: Professional
9 ECTS
Codi de l'estudi: 3231/5
Modalitat: Online
Lloc: on line
Dates: del 12/03/2018 al 06/07/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors:
Double You
Anuntis
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Màrqueting Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.