Curs en Filosofia i Antropologia de la Comunicació

Continguts

Estudi de la comunicació mediática des de l’antropologia filosòfica, simbòlica i cultural. Bases filosòfiques per a l’estudi de la comunicació mediàtica, amb especial atenció a l’hermenèutica i la filosofia del signe i del llenguatge.

Itineraris

Aquest curs forma part de la diplomatura de postgrau en Comunicació i Humanitats i del màster en Periodisme Literari, Comunicació i Humanitats.(2789/6)

Contacte

Gemma Casamajó

Correu electrònic: master.periodisme.literari@uab.cat

Curs d'especialització UAB

6a Edició
Places: 7
Orientació: Professional
9 ECTS
Codi de l'estudi: 2883/6
Modalitat: Presencial
Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 15/09/2017 al 30/01/2018
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament al Curs Filosofia i Antropologia de la Comunicació

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.