A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    PRACTICUM    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Informació acadèmica  Avaluació  Avaluació davant d'un tribunal
Proces i Convocatòries
Revisió d'avaluació
 Avaluació davant d'un tribunal
Practicum i treball de fi d'estudis
Convocatòria extraordinària de fi d'estudis
Avaluació per compensació
Normativa

En cas que l'estudiant es trobi en la tercera matrícula d'una assignatura o mòdul, podrà sol·licitar al deganat o a la direcció del centre corresponent l'avaluació d'aquesta convocatòria davant un tribunal, format per tres professors, un dels quals, com a mínim, de la matèria corresponent a aquesta assignatura i nomenats pel degà o degana o pel director o directora del centre.

El tribunal constituït determinarà la qualificació de l'assignatura en base, necessàriament, a la verificació de les competències mostrades per l'estudiant segons els procediments establerts i podrà atendre a aquelles consideracions de valoració global que es puguin desprendre de la trajectòria curricular de l'alumne.

Lloc de sol.licitud
L'hauràs de formalitzar a la Gestió Acadèmica del centre i adreçar-la al deganat o a la direcció del teu centre.

Termini
El termini l'estableix el calendari academicoadministratiu aprovat pel Consell de Govern de la UAB.

Formulari
Sol.licitud