Treball Campus > Estudiants i titulats > Tauler d'ofertes internacionals

TAULER D'OFERTES INTERNACIONALS

Treball Campus publicarà en aquest apartat propostes i oportunitats d’estades de pràctiques o de feina que s’ofereixen des d'empreses i entitats estrangeres i que demanen fer-ne difusió entre els estudiants i titulats de la UAB.

Les         empreses i institucions d’altres països interessades en difondre les seves propostes de practiques o feina internacional poden fer-ho enviant la informació completa a l’adreça de correu electrònic: occupational.mobility@uab.cat.

Companies and institutions from other countries interested in publishing international internship or job offers can do it by sending the complete information to the following e-mail address: occupational.mobility@uab.cat.

Unió Europea
Pràctiques / Internships
Feina / Job offers

Pràctiques i feina Unió Europea

La Unió Europea (UE) ofereix periòdicament ofertes de llocs de pràctiques en les seves institucions i també convoca regularment concursos i oposicions per seleccionar personal. En aquest apartat trobareu informació de les convocatòries vigents i també recursos i informació per preparar aquests concursos i oposicions.

1. Pràctiques
2. Convocatòries de concursos i oposicions
3. Portals de feina i pràctiques
4. Recursos per conèixer i preparar concursos i oposicions

5. Institucions europees a Barcelona i a la UAB
6. Debats i actualitat

1. Pràctiques
  • REPER: Representació Permanent de Espanya davant la UE. La UDA (Unidad de Apoyo) publica quinzenalment el butlletí de pràctiques de la UE. (15/05/2017)
  • Secretaria d’Afers Exteriors (GENCAT): manual de pràctiques a les institucions europees i a altres actors internacionals.
  • Guia del calendari de pràctiques a les institucions europees (Quick Guide to EU Traineeships) +info.
  • Pràctiques a les Delegacions de la UE (no retribuides) +info.
  • Pràctiques a la Oficina Europea de Patents +info.
  • European Enterprise Institute: programa de pràctiques. Fer la sol·licitud entre 3-6 mesos abans de l’estada.
  • EIAS: Europpean Institute for Asian Studies. Ofereix pràctiques a partir del gener de 2017.
  • European Policy Centre: accepta candidatures individuals per pràctiques i feina.

2. Convocatòries de concursos i oposicions
  • EPSO: Oficina Europea de Selecció de Personal. Informació i convocatòries.
  • REPER: Representació Permanent de Espanya davant la UE. La UDA (Unidad de Apoyo) publica quinzenalment el butlletí de concursos de la UE. (15/05/2017)

3. Portals de feina i pràctiques
  • EURES: portal europeu de mobilitat professional de la Comissió Europea.
  • EURAXESS: portal adreçat a investigadors que cerquen oportunitats laborals de recerca en altres països, tant de la Unió Europea com d’altres països.
  • ErasmusIntern: portal del programa Erasmus + gestionat per Erasmus Student Network amb ofertes d’empreses per fer estades de pràctiques i informació sobre mobilitat.
  • Portals de cerca de pràctiques de la pàgina web del Servei d'Ocupabilitat: conté un recull de portals per trobar ofertes de pràctiques.
  • Vacants per personal temporal: portal amb ofertes de feina temporals a institucions de la Unió Eoropea.

4. Recursos per conèixer i preparar concursos i oposicions

5. Institucions europees a Barcelona i a la UAB

6. Debats i actualitat

Stages Parlament Europeu Stages Parlament Europeu