Arxiu de notícies

Coneix als convidats de les graduacions 2017!

Molts dels estudiants de 4t de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques ja han acabat els últims exàmens i estan esperant el dia de la graduació. Aquí us presentem qui seran els convidats d’enguany i us fem una petita biografia de cadascun d’ells.

La UAB convoca nous premis per als TFG!

La Universitat Autònoma de Barcelona posa en marxa dues convocatòries per a premiar aquells treballs de fi de grau que tenen per objectiu promoure el canvi social. Els Premis als millors TFG amb Perspectiva de Gènere i els Premis als Millors TFG sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global són els disponibles en aquests moments.

Últims detalls per la 1a edició del Congrés sobre Noves Narratives

La Universitat Autònoma de Barcelona, l’Observatori de Ficció Espanyola i Noves Tecnologies, l’Observatori Iberoamericà de Ficció Televisiva i el Gabinet de Comunicació i Educació estan acabant els últims detalls pel Congrés sobre Noves Narratives que se celebrarà els dies 3, 4 i 5 de juliol.

Tot a punt pel Congrés sobre Noves Narratives

La Universitat Autònoma de Barcelona, l’Observatori de ficció espanyola i noves tecnologies, l’Observatori Iberoamericà de Ficció Televisiva i el Gabinet de Comunicació i Educació estan acabant els últims detalls pel Congrès sobre Noves Narratives que se celebrarà els dies 3, 4 i 5 de juliol.

Tot a punt per la 1a edició del Congrés sobre Noves Narratives

Tot a punt per la MILID Doctoral Summer School 2017

La MILID Doctoral Summer School 2017, organitzada pel Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la UAB, tindrà lloc els dies 5, 6 i 7 de juliol a Barcelona. Durant aquests dies, s'ha previst la celebració de diferents conferències, seminaris i trobades de recerca.