Arxiu de notícies

LlegatJesusMoncada

El llegat de Jesús Moncada, a la Biblioteca d’Humanitats

El llegat de Jesús Moncada acaba de ser dipositat a la Biblioteca d’Humanitats de la UAB, cedit per la seva germana. Es tracta d'una documentació d'alt valor per poder estudiar la figura i l'obra de l'escriptor de Mequinensa, autor de Camí de sirga o El Cafè de la Granota.

Nou web del Servei de Biblioteques

Les biblioteques hem acabat el curs estrenant una imatge renovada del nostre web. El nou disseny s'adequa a l'estètica del web de la UAB, és adaptatiu -pensant en la consulta des de dispositius mòbils- i facilita la localització de la informació.

Han començat els actes de graduació de la Facultat

Ahir vam celebrar l'acte de graduació amb els egressats de Comunicació Audiovisual. Aquesta tarda seguirem amb l'acte pels alumnes de Publicitat i Relacions Públiques. I finalment demà acabarem amb el doble acte de graduació per als estudiants de Periodisme. Els actes es podran seguir per streaming gràcies a la tasca de UAB Campus Media.