Arxiu de notícies

Acte d’homenatge a la primera promoció de Comunicació Audiovisual

Aquest dijous 19 d’octubre a les 18:00 h tindrà lloc, a la sala de graus de la facultat, l’acte d’homenatge a la primera promoció de Comunicació Audiovisual (1992-1996).

L’acte estarà presidit per la degana de la facultat, Maria José Recoder, i l’apadrinarà el Dr. Emili Prado que era el degà de la facultat quan es va llicenciar aquesta primera promoció.

Comunicat de l' Equip de Deganat

L’Equip de Deganat de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB condemna l’actuació desproporcionada i violenta   de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil ordenats pel govern de l’Estat contra els ciutadans de Catalunya que el diumenge 1 d'octubre volien votar en el Referendum convocat pel Parlament de Catalunya.

Comunicat de la UAB

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comunicat de la UAB

La UAB convoca a les 12 hores una aturada de 15 minuts davant dels centres docents en rebuig de la violència exercida per les forces de seguretat de l'estat en la jornada de l'1 d'octubre.

Acte d’homenatge als jubilats i emèrits de la Facultat

Davant la situació excepcional en la que ens trobem, els actes previstos pel dia 3 d'octubre a la tarda que havien de tenir lloc a la Facultat (acte d'inauguració del curs acadèmic i acte d'homenatge als jubilats i emèrits) queden suspesos.
Tan bon punt es programi nova data, se n'informarà oportunament