Arxiu de notícies

Obres a la B-30

Talls a la B-30 a l'alçada de la UAB amb motiu d'unes obres

Per causa d’unes obres en el paviment que es realitzaran el proper dia 2 d’agost, l’entrada al campus de la UAB des de la B-30 romandrà tancada des de les 15 h fins les 24 h en sentit Tarragona. La sortida des de la UAB cap a la B30 es tancarà també a les 18 h.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Nota de l’Equip de Govern de la UAB

Davant la sentència que estima la demanda interposada per Joves Societat Civil Catalana, l’Equip de Govern acata la resolució judicial que ordena la inscripció de JSCC-UAB al directori de col·lectius de la UAB i alhora expressa un total desacord amb la sentència quan declara que la Universitat ha vulnerat drets fonamentals.

Campus de la UAB

Serveis disponibles al campus de la UAB durant el mes d'agost

Durant l'agost, els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. A més, fins al 2 de setembre hi haurà afectacions al servei de FGC a la ínia Barcelona-Vallès amb motiu d'unes obres a les estacions de Can Feu i Gràcia de Sabadell.

Estació UAB FGC

Afectacions al servei de FGC fins al mes de setembre

Fins al mes de setembre, hi ha previstos talls del servei de FGC a la línia Barcelona-Vallès amb motiu de les obres que s'estan realitzant als barris de Can Feu i Gràcia de Sabadell. S'ha posat en funcionament un servei de transport alternatiu que permetrà arribar al campus de la UAB.