Arxiu de notícies

L’energia creativa dels estudiants de publicitat omple la 20ª edició del Drac Novell

La Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB va reunir a centenars d’estudiants de publicitat en la 20ª edició del Drac Novell Internacional. Sota l’estètica del clàssic videojoc del menjaclosques els estudiants de publicitat van aconseguir transmetre tota la seva energia creativa al Drac Novell en la sorprenent i creativa gala d’entrega de premis. Podeu recuperar l'entrega de premis aquí.

KARMAPEIRO

Jornada Comunicació, Art contemporani i Cibercultura

Els dies 12 i 13 de desembre de 2017 se celebrarà en la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB la Jornada Comunicació, Art contemporani i Cibercultura que englobarà dues conferències obertes al públic sobre el vincle entre la comunicació i les pràctiques artístiques contemporànies, a més d'activitats internes per als grups de recerca i els estudiants de Màster i Doctorat del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació.

El Quiosc de la Facultat tanca després de 30 anys de servei

El Quiosc de la Facultat de Ciències de la Comunicació, el Kiosquiero,  deixarà la seva activitat el proper divendres u de desembre. Victor Monferrer, la persona que ha estat dirigint aquest quiosc durant més de 30 anys, diu que hi haurà activitats de comiat al llarg del dia.

Helena Garcia Melero durant la masterclass sobre La Marató

Èxit de la "masterclass" sobre el model comunicatiu de La Marató de TV3

L'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació va acollir, el 30 de novembre passat, la primera de les tres masterclass sobre La Marató de TV3 que s'impartiran a la UAB aquest curs. Els aspectes comunicatius que han convertit aquest projecte en una referència com a telemarató solidària van centrar aquesta primera classe magistral.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Declaració del Claustre

El Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona va aprovar, el 22 de novembre passat, una moció sobre la situació política que s'està vivint a Catalunya.