Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general

Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General té com a funció principal servir de suport a les tasques docents i d'investigació de tota la comunitat universitària, especialment a la Facultat de Ciències de la Comunicació, al Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, al  Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual  al Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura i a l'Institut de la Comunicació (INCOM).

Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Facultat de Ciències de la Comunicació
Edifici N
  Plaça Cívica