FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Obertes les inscripcions del “Taller de drets humans, migracions i asil”
Taller DDHH amb reconeixement de crèdits ECTS 05.03.2018 Formació  -  La Fede acollirà una nova edició del taller sobre protecció internacional i migracions des d’una perspectiva de drets humans. Aquesta formació, coordinada per la FAS, comptarà amb entitats com Associació Ambdrets, l’Escola de Cultura i Pau, Irídia o el CCAR, entre d’altres. L’activitat podrà ser reconeguda amb 2 crèdits ECTS.

El Programa Acollida de la Fundació Autònoma Solidària coordina, juntament amb La Fede, una nova edició del taller de drets humans que ja va tenir lloc al Campus UAB el desembre passat. Aquesta formació s’adreça a l’alumnat de qualsevol titulació de grau o màster de la UAB amb interès en reflexionar sobre les principals qüestions entorn als drets de les persones refugiades i migrants.

El curs es desenvolupa en un format de set sessions que combinen tallers participatius amb continguts teòrics. Així mateix, comptarà amb la participació d’entitats del sector com l’Associació Ambdrets, l’Escola de Cultura i Pau, Irídia, el Sicar, la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR) i també amb l’equip tècnic del Programa d’Acollida de la FAS.

L’objectiu del taller és sensibilitzar entorn a les causes dels desplaçaments forçosos i les vulneracions de drets humans associades als fenòmens migratoris globals. Promovent alhora la reflexió crítica sobre les polítiques migratòries actuals, el procediment d'asil i el model d'acollida de l'Estat espanyol i Europa. En aquesta línia, també vol plantejar possibles solucions a aquesta problemàtica i donar a conèixer la tasca d'entitats i iniciatives d'àmbit local en favor dels drets de les persones refugiades i migrants.

El “Taller de drets humans, migracions i asil” s’impartirà del 10 d’abril al 3 de maig de 2018, tots els dimarts i dijous de 16.00h a 19.00h. Enguany, la formació es durà a terme a la seu de La Fede (C/ Tàpies, 1, Barcelona) i te un preu de 40€. L’assistència és obligatòria (o 80% si és justificat) per tal d’aconseguir el reconeixement de 2 crèdits ECTS.

Si teniu alguna consulta relativa al programa del taller, podeu adreçar-vos a fas.acollida@uab.cat. I si teniu interès en participar, podeu fer la vostra inscripció al següent formulari.

Anar a Notícies