Universitat Autònoma de Barcelona Màsters i postgraus UAB

Postgrau UAB > Màsters i postgraus > Medicina > Diplomatura de postgrau en actualització en tècniques de reproducció humana assistida

Diplomatura de Postgrau en Actualització en Tècniques de Reproducció Humana Assistida

Modalitat:
Presencial
Edició:
2a Edició
Crèdits:
30 ECTS
Inici de docència:
01/10/2012
Places:
10
Preu total:
3700 €
Fi de docència:
23/12/2013
Orientació:
Professional
Codi
2714/2

*Camps obligatoris

Vull rebre més informació sobre màsters i postgraus

Presentació

Aquest programa està organitzat conjuntament entre l¿Institut Universitari Dexeus i el departament de Biologia cel.lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB que aprofita els recursos utilitzats per impartir el Màster en Biologia de la Reproducció i Tècniques de Reproducció Humana Assistida, amb el qual està associat.

El desenvolupament de les tècniques de reproducció assistida en humans ha obert un ampli ventall d'oferta terapèutica per a solucionar nombrosos problemes reproductius que afecten a aproximadament el 15% de la població.

La demanda creixent d'aquests tractaments ha promogut la necessitat de professionals especialitzats en aquestes tècniques amb coneixements amplis tant en l'àmbit del laboratori com de la clínica aplicada.

El Diploma de Postgrau ofereix a aquests professionals l'oportunitat d'actualitzar els seus coneixements en un esperit coincident amb el concepte de life long learning. D'altra banda també ofereix als estudiants estrangers una versió reduïda i econòmicament més assequible (tant pel cost de la matrícula com el de l'estada) del Màster al qual està vinculat.

Requisits d'admissió

Graduats en:

- Biologia
- Bioquímica
- Biotecnologia
- Farmàcia
- Medicina
- Veterinària

Lloc de realització

Institut Universitari Dexeus. Gran Via de Carles III 71-75, Barcelona

Títol que s'obté amb el programa

Diploma de Postgrau d'Actualització en Tècniques de Reproducció Humana Assistida

Idioma
  • Castellà (49.5%)
  • Català (49.5%)
  • Anglès (1%)
Objectius

El gran desenvolupament de noves tècniques en Reproducció Assistida en els últims anys i els nous avenços en el coneixement biomèdic d¿esdeveniments implicats en els processos reproductius fa evident la necessitat de crear programes de formació continuada específics per als professionals d'aquest àmbit. Per això es pretén donar a l'alumne una posta al dia en formació bàsica i aplicada sobre l'esterilitat, la fertilitat i les Tècniques de Reproducció Humana Assistida.

Sortides professionals

Els professionals interessats se situen en l'àmbit biosanitari, concretament en l'embriologia clínica, tant en l'espècie humana com d'animals d'interès ramader. De tota manera, els alumnes també poden provenir de centres diagnòstics que abastin temàtiques relacionades amb les Tècniques de Reproducció Assistida (Anàlisis bioquímica, Genètica, etc), en empreses de distribució de productes i centres de recerca relacionats amb aquest àmbit. El seguiment del Diploma ha de millorar les seves expectatives de promoció professional en significar una actualització constant dels coneixements relacionats amb aquest àmbit.

Competències específiques

- Actualitzar els coneixements sobre els fonaments bàsics, les indicacions i els resultats més rellevants que es deriven de les TRAs.

- Fer un estudi de les causes genètiques de la infertilitat, dur a terme un diagnòstic acurat i proposar un tractament.

- Conèixer i valorar els aspectes ètics i legals associats a les tecnologies de la reproducció així com llur aspectes psicològics.

Competències transversals

Disposar d'habilitats comunicatives imprescindibles en un bon professional de l'àmbit.

Informació i admissió

Contacta directament amb la coordinació del programa

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.

Vull rebre més informació sobre màsters i postgraus

*Camps obligatoris

 

 

 

L'Escola de Postgrau de la UAB t'ofereix un ampli catàleg de màsters, postgraus, cursos i doctorats a Barcelona orientats a crear
els professionals i investigadors que demanden els sectors econòmics i socials més innovadors. Són els postgraus i màsters UAB:
una inversió en la teva carrera laboral amb la garantia i el prestigi de la Universitat Autònoma de Barcelona.

© 2012 Universitat Autònoma de Barcelona - Tots els drets reservats