Gestió acadèmica

Gestor acadèmic: Josep Maria Campuzano Puntí

Responsable d’afers acadèmics: Esther Dolado Fernández

Responsable de planificació docent: Trinidad Moraira Reina

Responsable d’intercanvis: Jordi Isern Alibés

Administratius:        

          Alfonso Martínez Segura

          Eliot Hernández Gabardos

          Eva Plancho Lacruz

          Miquel Gea Bullich

          Natalia Díaz Sánchez

Us podeu adreçar a la Gestió Acadèmica per a les qüestions següents:

  • Sol·licitar informació sobre qüestions relacionades amb la normativa acadèmica i tractament de l'expedient, així com altres informacions sobre els plans d'estudi
  • Accés per canvi d'estudis
  • Accés a Estudis de Màster Oficial
  • Matriculació
  • Reconeixements acadèmics i de crèdits
  • Modificació i anul·lació de matrícula
  • Convocatòries extraordinàries d'exàmens
  • Recollida de títols
  • Certificacions
  • Tramitació de sol·licituds
  • Compulsa de documents
  • Pràctiques externes a empreses, entitats, institucions
  • Treball fi d'estudis
  • Programes de mobilitat



Enquesta als usuaris de la Gestió Acadèmica (Dóna la teva opinió)

El telèfon de contacte de la Gestió Acadèmica és el 93 581 37 12.

L'horari d'atenció és:

  • Durant el curs -> De dilluns a dijous de 9,45 a 13,30h i de 15 a 17h i divendres de 9,45h a 14h.
  • Horari estiu (2a quinzena de juny fins al 31 de juliol) -> de dilluns a divendres de 9,45h a 14h
  • Períodes de tancament -> Festius, Agost, Període de Setmana Santa, i Període de Nadal
  • Vigílies de festiu -> De 9,45h a 14h

Les nostres adreces de correu electrònic són:

Per a l’atenció prensecial a la Gestió Acadèmica s’ha de demanar CITA PRÈVIA.

Totes les sol·licituds adreçades a la Gestió Acadèmica de Biociències es poden presentar al registre electrònic de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Mitjançant la sol·licitud genèrica es poden formalitzar i presentar escrits, sol·licituds i documents adreçats a la UAB.

Podreu accedir al registre electrònic mitjançant una identificació digital. L’administració pública ofereix diferents sistemes de signatura electrònica:

Si no disposes d'un d'aquests certificats, pots fer la sol·licitud als enllaços anteriors.

 

Per a l’atenció prensecial a la Gestió Acadèmica s’ha de demanar CITA PRÈVIA.

Si vens a realitzar un tràmit en nom d’una altra persona, és imprescindible portar el document d’autorització signat per la persona interessada i per tu, a més d'una còpia del seu DNI/Passaport i del teu. Pots descarregar aquí el document d’autorització.

En cas de venir a recollir un títol oficial en nom d'una altra persona, caldrà aportar el poder notarial corresponent.