ERROR GRAVE Header 1, -4
Detall de l'avís | ||
Títol | Incidència als serveis informàtics | |
Tots els serveis TIC bàsics estan operatius des del dissabte 24 de novembre.
Pel que fa a les carpetes compartides, les dades que hem pogut recuperar corresponen a divendres 16 al matí. El backup complet que s’inicia cada matinada de dissabte no havia acabat quan va tenir lloc l’incident de dissabte dia 17. La conseqüència és que s’han perdut les modificacions fetes al llarg de tot divendres 16 de novembre. Som conscients dels inconvenients que això implica per alguns de vosaltres i us demanem disculpes.
Des del dilluns 26 de novembre treballem en la restauració dels entorns de test i desenvolupament, i en l’estabilització dels sistemes de producció.
Seguint instruccions del fabricant del sistema afectat, caldrà fer una parada programada d’unes hores de durada per tal de que torni a estar en un estat òptim. Us avisarem tan aviat com tinguem una previsió de la planificació d’aquesta aturada.
Lamentem les molèsties que aquest fet us està ocasionant i agraïm la vostra solidaritat.
|
||
Data alta | 2018-11-17 08:00:26.0 | |
Data fi | 2018-11-30 17:13:46.0 |
Tornar |
CONTACTA
Servei d'Informàtica
93 581 21 00
Ubicació